ارائه بسته‌های حمایتی برای سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بسته‌های حمایتی مختلف برای سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان ارائه می‌شود.

محمد اهلی از ارائه بسته‌های حمایتی مختلف برای سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: تامین اراضی و زیرساخت ها، شرایط آسان واگذاری زمین، اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری و ارائه بسته‌های حمایتی از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحد‌های تولیدی است تا بدین وسیله بتوان در افزایش سهم تولید و اشتغال تاثیرگذار بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعتی کشور دارد.

اهلی می‌گوید: صنایع کوچک به دلیل اشتغالزایی و درآمدزایی بالا و کمک به توسعه کسب و کار، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شناخته می‌شوند که گرامیداشت این چنین روزی، فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحد‌های تولیدی و قدردانی از زحمات آنان است.

او با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود، گفت: حمایت از کسب و کار‌های کوچک و متوسط، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازار‌های هدف خواهد داشت و پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.