امسال بیش از ۴۰۰۰ تخلف اقتصادی در سیستان و بلوچستان ثبت شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار تخلف اقتصادی از ابتدای سال تاکنون در استان ثبت شده است.

ایرج حسن‌پور  اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره ۱۲۴ تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ گزارش مردمی ثبت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد بیش از چهار هزار تماس منجر به ثبت تخلف و به مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه‌های مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخش‌های تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴ را دارد.

حسن‌پور اضافه کرد: کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۷ تا ۲۲ به صورت برخط پاسخگو بوده و از ۲۲ تا ۷ صبح روز بعد گزارشات از طریق صندوق صوتی دریافت می‌شود سرعت بخشیدن در پاسخگویی و عدم مراجعه ارباب رجوع و انجام خدمات الکترونیکی از جمله اهداف ایجاد این مرکز در وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار