همزمان با سفر استانی رئیس جمهور:

وزیر آموزش و پرورش وارد بم شد

وزیر آموزش و پرورش از طریق فرودگاه شهدای بم به عنوان نماینده هئیت دولت با هدف دیدار با مردم شهرستان‌های بم، عنبر آباد و فاریاب وارد کرمان شد.

وزیر آموزش و پرورش امروز پنجشنبه با استقبال مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه شهدای بم به عنوان نماینده هئیت دولت و با هدف دیدار با مردم شهرستان‌های بم، عنبر آباد و فاریاب وارد استان کرمان شد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ به عنوان نماینده هیئت دولت با مردم شهرستان‌های بم، عنبر آباد و فاریاب دیدار می‌کند.

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار مردمی، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های بم، عنبر آباد و فاریاب از برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان است.

ادای احترام و تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان‌های شهدا

وزیر آموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به کرمان با حضور در گلزار شهدای شهرستان بم به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به کرمان که در روز‌های ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ انجام می‌شود، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر بم به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام و با آرمان‌های این شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد.

دیدار با خانواده شهیدان دانش آموز غلامرضا و حسن جهان آبادیان، بازدید از مدرسه کانکسی روستای پشت رود، بازدید از هنرستان کشاورزی دخترانه مهر و کارخانه شیر این هنرستان و بازدید از مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان و خانه معلم از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان بم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار