رفیعی:

رسانه‌ها و مطبوعات واسط بین مردم و حاکمیت هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رسانه‌ها و مطبوعات واسط بین مردم‌ و ‌حاکمیت بوده و در راستای تقویت مردم‌سالاری نقش موثری دارند.

رفیعی امروز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان، گفت: رسانه‌ها و مطبوعات واسط بین مردم و حاکمیت بوده و در راستای تقویت مردم سالاری، موثر و با نظارتی که بر عملکرد دستگاه‌ها دارند ابزار مناسب پاسخگویی هستند.

او با تأکید بر لزوم، تقویت رسانه‌ها و حرفه‌ای کردن فعالیت در حوزه اطلاع رسانی، افزود: نگاه اصلی به بحث فعالیت رسانه ها، امید بخشی در جامعه است که این امر با همکاری گروهی محقق خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان رسانه‌ها را رکن اصلی در مجموع اقدامات منجر به اصلاح روند‌ها و سیاست‌ها دانست و گفت: شرایط فعلی که در آن سرعت انتقال اطلاعات و بازنشر مطالب بیش از گذشته بوده و این حوزه متحول شده است، اقتضائات خاص خود را دارد.

او ادامه داد: کم رنگ ظاهر شدن ما در این حوزه منجر شده است تا این ابزار عملا به وسیله‌ای برای ایجاد یاس و ناامیدی و سیاه نمایی توسط دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شده است.

رفیعی افزود: حجم گسترده محتوا‌های تولیدی و در کنار آن ضعف سواد رسانه‌ای موجب شده است تا صحت و سقم مطالب به درستی تشخیص داده نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تعداد زیاد مراکزی که سیاهنمایی می‌کنند مسئولیت فعالان در عرصه رسانه را سنگین‌تر کرده است، گفت: باید هدف مشترکی را به عنوان یک ایرانی و شهروند این کشور و مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ای مدنظر قرار دهیم و نسبت به خنثی سازی فعالیت دشمنان و ایجاد امید، رضایتمندی و افزایش سرمایه اجتماعی همکاری کنیم.

او با تأکید بر اینکه یکی از مقاطعی که می‌تواند مجموعه خدمات نظام را در ۴۴ سال گذشته به رخ جهانیان بکشد هفته دولت است، افزود: دولت سیزدهم به دلیل مجموع مسایل جهان و کشور، شرایط سختی را در زمان تحویل داشت، تورم، بدهی‌ها، کنترل نقدینگی و مشکلات مربوط به نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی، کرونا و مسایل ناشی از تحریم‌ها از جمله این مشکلات بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.