برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری این مسابقات، گفت : مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور که از روز ۱۹ مرداد در کرمانشاه آغاز شده بود، پس از سه روز با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و با حضور ۴۸۷ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه با بیان اینکه این رقابت‌ها در پنج رشته بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار برگزار شد، افزود: در بخش تیمی رشته بادی کلاسیک تیم تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های کرمانشاه و اصفهان نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در رشته بادی بیلدینگ نیز عنوان قهرمانی به تیم اصفهان رسید و تیم‌های تهران و کرمانشاه دوم و سوم شدند.

حاتمی با بیان اینکه در رشته فیزیک هم تهران "الف" قهرمان شد، گفت: تیم تهران "ب" در جایگاه دوم و کرمانشاه در جایگاه سوم ایستاد.

وی از قهرمانی تیم کرمانشاه در رشته فیزیک کلاسیک خبر داد و گفت: پس از کرمانشاه، تیم‌های اصفهان و همدان روی سکو‌های بعدی قرار گرفتند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه به نتایج کسب شده در رشته ماسکولار اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این رشته تنها در دو دسته و رده سنی بزرگسالان برگزار شد، برای همین نتایج تیمی ندارد.

وی تاکید کرد: در دسته ۱۷۵ سانتیمتر این رقابت‌ها پوریا دهقانی از تهران، امیر حسین مختاری از مازندران و ساسان حسینی از کرمانشاه در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

حاتمی اضافه کرد: در دسته مثبت ۱۷۵ سانتیمتر هم محمد متین سیروسی از خراسان جنوبی قهرمان شد و کیانوش کردعلیوند از لرستان و علی مجدمی از مازندران هم دوم و سوم شدند.

وی اعلام کرد: نفرات اول تا سوم هر بخش به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ قزقیزستان دعوت خواهند شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه با اشاره به حضور ۷۰ ورزشکار کرمانشاهی در این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه شاهد عملکرد بسیار خوبی از ورزشکاران کرمانشاهی بودیم، بگونه‌ای که برای اولین بار در یکی از رشته‌ها – فیزیک کلاسیک – عنوان قهرمانی را برای استان کسب کردیم.

وی متذکرشد: کسب دو عنوان سومی و یک عنوان دومی هم دیگر دستاورد ورزشکاران کرمانشاهی در این رقابت‌ها بود.

حاتمی سطح مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور در کرمانشاه را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: سطح این رقابت‌ها با رقابت‌های جهانی برابری می‌کند، چراکه ورزشکاران ما همه در مسابقات جهانی مدال آور هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.