وزیر میراث فرهنگی:

پل معلق شیشه‌ای هیر به یک برند گردشگری در کشور تبدیل شده است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت:نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای هیربه یک برند گردشگری در کشور تبدیل شده است.

عزت الله ضرغامی گفت: راه اندازی نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای و قوسی جهان در هیر یکی از ابتکارات و ایده‌های نوین در حوزه گردشگری است که زیبایی خاصی به استان اردبیل داده و سیمای منطقه را تغییر داده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از پل معلق شیشه‌ای هیر با اشاره به اینکه پل معلق شیشه‌ای هیر یکی از پروژه‌های مهم و هیجانی گردشگری در کشور است گفت: طراحی و ساخت این پل به دست توانمند مهندسان بومی بوده که قابل تقدیر و قدرانی است.

ضرغامی ضمن قدردانی از سرمایه گذاران و مدیران مجموعه پل شیشه‌ای هیر و مسئولان استان و میراث فرهنگی استان در راه اندازی این پل گفت: هم اکنون این پل به یک برند گردشگری در کشور تبدیل شده است.

او بر رفع موانع پل شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: این موانع به زودی برطرف می‌شود و از سرمایه گذاران و مدیران مجموعه برای راه اندازی فاز‌های بعدی پروژه پل شیشه‌ای هیر به شکل همه جانبه حمایت می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌گوید: حمایت از راه اندازی پروژه‌های گردشگری هیجانی در کشور مبنای کار است و اردبیل در این حوزه موفق عمل کرده که پل شیشه‌ای هیر همراه با دوچرخه هوایی و زیپ لاین نمود این امر است.

ضرغامی گفت: یکی از نکات دارای اهمیت خانواده محور بودن مراکز گردشگری است که در پل هیر این امر به شکل خوبی جا افتاده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.