فرماندار شهرستان آران و بیدگل:

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

رضایی گفت: امروز سلاح عزت و اقتدار ایران اسلامی در قلم و زبان خبرنگار است.

علی اکبر رضایی در آیین تجلیل از خبرنگاران کاشا‌ن و آران و بیدگل در فرمانداری شهرستان گفت: امروز رسالت خبرنگاران و رسانه علاوه بر مطالبه‌گری، دفاع از ملت و مقابله با بعضی مسایل رسانه‌ای ضد آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته او، خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که با انتقال مفاهیم ناب اسلامی و ارزشی از طریق زبان رسانه می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
او با اشاره به شعار «هیهات منا الذلة» به‌عنوان مهم‌ترین پیام عاشورا افزود: تمامی فعالان فرهنگی و رسانه با انتقال این پیام در شرایط کنونی می‌توانند تبیین کنند که بسیاری از مشکلات به خاطر نرفتن زیر بار زور است.


صراحت، صداقت و شفافیت لازمه کار رسانه

شهردار آران و بیدگل نیز در ادامه با تاکید بر اینکه باید صراحت، صداقت و شفافیت با چاشنی انصاف، لازمه کار رسانه و خبرنگاران است گفت: انتقاد‌های توهین آمیز، غیرعادلانه و غیر حرفه‌ای به مدیران از سوی برخی خبرنگاران پذیرفته و منصفانه نیست.

محسن صانعی با انتقاد از فعالیت بعضی افراد به نام خبرنگار در فضای مجازی شهرستان که مجوز فعالیت خبری و اخلاق حرفه‌ای ندارند اظهار داشت: متاسفانه این خبرنگار نما‌ها فضای مجازی را با کلمات توهین‌آمیز و دروغ پردازی‌های خود عرصه جولان تهدید و ارعاب مدیران و مسئولان شهرستان کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل هم با اشاره به اینکه انعکاس اخبار و خدمات مدیران از طریق رسانه‌ها با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی ممکن است از تشکیل شورای اطلاع رسانی در استانداری اصفهان خبر داد.

ضابطی گفت: بر طبق مصوبه این شورا تمامی مدیران شهرستان ملزم و مکلف به همکاری با اصحاب رسانه در انتقال عملکرد خدمتی خود به مردم هستند و در غیر این صورت خبرنگاران می‌توانند نبود همکاری آن‌ها با رسانه را به صورت مستند به کمیته تخلفات مطبوعات استان انعکاس دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.