گمانه‌زنی‌ها درباره دستگیری مجری عملیات مسلحانه علیه اتوبوس صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند مجری عملیات مسلحانه در قدس خود را به نظامیان صهیونیست تسلیم کرده است.

به گزارش المیادین، ارتش صهیونیستی پس از ساعت‌ها عملیات جستجو اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی به سوی اتوبوس در قدس اشغالی را بازداشت کرده است.

 رسانه‌های صهیونیستی درباره نحوه دستگیری مجری عملیات قدس ادعا کردند مجری عملیات قدس، فردی با نام «امیر صیداوی» ۲۶ ساله و از اهالی قدس شرقی است. مجری عملیات قدس ساعتی پیش با یک تاکسی خود را به یکی از مراکز ایست پلیس رسانده و اسلحه خود را کنار گذاشته و تسلیم پلیس شده است.

در همین راستا رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هنوز مشخص نیست که فردی که خود را تسلیم پلیس کرده همان مجری عملیات قدس باشد یا نه.

گمانه‌زنی‌ها درباره دستگیری مجری عملیات مسلحانه علیه اتوبوس صهیونیستی

بامداد امروز (یکشنبه) شلیک گلوله به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیستی در قدس اشغالی به زخمی شدن هفت نفر انجامید که حال سه نفر وخیم گزارش می شود. 

در همین حین فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله مسلحانه علیه اتوبوس حامل شهرک نشینان در قدس گفت، عملیات قهرمانانه قدس واکنش طبیعی به عربده کشی های نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان است.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به حمله مسلحانه در قدس گفت که عملیات قدس در چارچوب تداوم مقاومت هماهنگ علیه اشغالگران در میادین مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار