ایزدیار: عملکردم در مسابقات پاراشنا بازی‌های کشور‌های اسلامی راضی کننده بود

دارنده مدال طلای پاراشنا بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کردم و توانستم انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.

شاهین ایزدیار، دارنده مدال طلای پاراشنا بازی‌های کشور‌های اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره  این رقابت‌ها گفت: خداراشکر عملکردم خوب بود  و توانستم  نتیجه مدنظر کادر فنی را کسب کنم. حتی نتیجه کسب شده از سوی کاروان پاراشنا عالی بود، زیرا موفق به تصاحب ۱۵ مدال رنگارنگ از جمله ۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز شدیم. خیلی خوشحالم از این امر صورت گرفته، زیرا این مدال‌ها کمک خیلی زیادی به کاروان ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی کرد.

او ادامه داد: برای نخستین‌بار بود که رقابت‌های پاراشنا در بازی‌های کشور‌های اسلامی برگزار می‌شد و  شناختی  از سطح آمادگی رقبای شرکت‌کننده نداشتیم، اما با این وجود مسابقات کیفیت خوبی داشت به دلیل اینکه بازی‌ها به صورت «پوینت» برگزار شد یعنی اینکه تمامی کلاس‌ها باید با هم رقابت می‌کردند و همین مسئله  کار را سخت می‌کرد.

ایزدیار افزود: من در کلاس "S ۱۰" بودم رقیب اصلی من یک شناگر ازبکی بود که در کلاس "S ۸" و ۲ کلاس از من پایین‌تر بود. حتی یک رقیب هم از ترکیه که در کلاس "۶ S" حضور داشت و گرفتن این شناگران در پوینت کار سختی بود. به لحاظ رکوردی مشکل چندانی برای پشت سر گذاشتن آن‌ها نداشتم، اما براساس قوانین مسابقات، مدال براساس پوینت بین ورزشکاران تقسیم می‌شد.

تمرکزم را معطوف به بازی های پاراآسیایی هانگژو کردم 

 ایزدیار درباره برنامه اش برای آینده گفت:  تمرینات خود را  برای حضوری موفق در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو انجام می دهم تا ان شاالله در آنجا بتوانم نتایج خوبی بگیرم. پس از بازگشت به ایران، برنامه تمرینی و تمام تمرکزم را به روی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین معطوف خواهم کرد تا اتفاقات خوب دوره قبل دوباره تکرار شود. بعد از آن نیز برای بازی‌های پارالمپیک پاریس خود را آماده خواهم کرد.

او  درباره  اینکه حمایت ها از سوی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین صورت می گیرد، گفت: خداراشکر شرایط حمایتی خیلی خوب است زیرا مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون جانبازان و معلولین اردوهای منظم برای ما تشکیل می‌دهند و در کنار آن هم بحث حقوق‌ها به صورت منظم پرداخت می‌شود و از این بابت مشکل خاصی وجود ندارد که بخواهم بر زبان بیاورم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار