شرایط متفاوت مازندرانی‌ها در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

نمایندگان مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با شرایطی متفاوت با حریفان روبرو می‌شوند.

لیگ برتر فوتسال کشور امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه در حالی هفته هفتم خود را پشت سر می‌گذارد که نمایندگان مازندران با شرایطی متفاوت با حریفان روبرو می‌شوند.

تیم‌های مس سونگون و کاترین آمل در شرایطی که هفته قبل پیروزی‌هایی پرگل مقابل حریفان خود کسب کردند به مصاف هم می‌روند.

مس در خانه صنایع پشتیبان یک برد حیاتی را کسب کرد و کاترین آمل نیز در اولین حضور اصغری مقدم روی نیمکتش بازی ۶ امتیازی را از چیپس کامل برد تا طعم اولین پیروزی را بچشد.

آملی‌ها در شرایطی در مصافی دشوار با مس سونگون روبرو می‌شوند که سوژه جالب این بازی پیوستن سعید تقی زاده به این تیم است.

تقی زاده که فصل قبل پیراهن مس سونگون را به تن می‌کرد در آستانه بازی با تیم سابقش راهی کاترین شد تا با پیراهن این تیم انگیزه زیادی برای این بازی داشته باشد.

مس که بعد از شکست مقابل گهر زمین روی نوار پیروزی قدم برداشته این شانس را دارد تا با تساوی در دوئل سن ایچ و کراپ به صدر جدول هم برود و به همین دلیل به چیزی جز پیروزی در این بازی فکر نمی‌کند.

این بازی از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۲۶ مرداد در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

زندی بتن مقابل همسایه به دنبال صید ۳ امتیاز

تیم فوتسال زندی بتن در ۲ هفته اخیر ۴ امتیاز حساس کسب کرده تا وضعیت بهتری در جدول پیدا کند. این تیم که پس از پیروزی در دربی مازندران، موفق به کسب امتیاز مقابل فرش آرا در مشهد شد این هفته میزبان فولاد زرند ایرانیان است که پرفراز و نشیب بوده است.

زرندی‌ها که در مقایسه با زندی بتن شرایط مالی بهتری دارند تنها دو پیروزی در ۶ بازی قبلی کسب کرده اند و هم امتیاز با زندی بتن در رده هشتم جدول قرار داشته و همسایه جدولی شاگردان مهرداد لطفی هستند.

حالا زندی بتن امیدوار است در ادامه نتایح خوب خود، این بار در بازی خانگی از سد فولاد زرند گذشته و به نیمه بالای جدول صعود کند.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه ۲۶ مرداد در سالن شهدای چالوس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار