تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت بهداشت و درمان استان مرکزی

از مهمترین برنامه‌های مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی اتمام طرح‌های نیمه تمام در سطح استان مرکزی است.

دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، مرکز استان مرکزی در دیدار با رئیس و مدیران دانشکده علوم پزشکی خمین مطالبی را به شرح زیر بیان کرد.

یکی از مهمترین برنامه‌های مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی اتمام طرح‌های نیمه تمام در سطح استان است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم شاهد بهربرداری هرچه سریعتر از این طرح‌ها باشیم.

با توجه به استقلال کامل دانشکده علوم پزشکی خمین در وزارت بهداشت، ولی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همچنان هرخدماتی را که این دانشکده در حوزه‌های مختلف درمان، بهداشت و آموزش نیاز داشته باشند رادر اختیار قرار خواهد داد.

ارتقا بهداشت سلامت به ویژه بهداشت روستایی و پیشگیری، کنترل بیماری کرونا در استان و برنامه ریزی بسیار خوب برای پسا کرونا از مهمترین برنامه‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی است.

شهرستان خمین با وجود زادگاه امام خمینی (ره) و شرایط همجواری با دو استان لرستان و اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است و درحوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌های خوبی را داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در بازدید از بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات هم مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

طرح‌های خوبی در این شهرستان در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین شاهد پیشرفت و شکوفایی این طرح‌ها در سطح شهر باشیم.

پتانسیل بسیار خوبی از ظرفیت خیرین در شهرستان محلات وجود دارد که امیدواریم با همت مسئولین به نحو احسن از این ظرفیت استفاده شود.

مشکل فضا در اکثر بیمارستان‌های استان وجود دارد که امیدواریم با کمک نماینده محلات و دلیجان بیمارستان جدید شهرستان محلات را که زمین آن هم اختصاص پیدا کرده شروع کنیم و یک بیمارستان که در شان مردم محلات باشد را به اتمام برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.