آزادگان سخت‌ترین دوران زندگی را تجربه کرده اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آزادگان سخت‌ترین دوران زندگی را تجربه کرده اند. مقاومت و پایداری آن‌ها در پیروی از امام راحل و انقلاب اسلامی به اسلام و ایران عزت و آبرو داده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در همایش آزادگان استان به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی گفت: یک به یک آزادگان منبع و الهام بخش تولید آثار فاخری در حوزه کتاب، مستند و فیلم سازی است و مسولان این حوزه باید به این امر توجه ویژه‌ای بکنند.

او افزود: خانواده‌های این عزیزران هم کم از خودشان صبر نکردند. آن‌ها نیز استقامت زینبی را اثبات کردند و همه این‌ها باعث شد مردم ما توانایی گذر از گردنه‌های سخت را پیدا کنند.

او با تاکید بر پیگیری مشکلات آزادگان نیز گفت: خدمات درمانی، مسائل ناشی از کهولت، چالش‌های معیشت و هزینه‌های فرزندان آن‌ها رسیدگی مداوم و موثر می‌خواهد و در این زمینه هم مسولان تکلیف دارند.

آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: حضور آزادگان برای جامعه پیام‌های مهمی دارد چرا که سرنوشت آن‌ها بخش بزرگی از هویت ما را شکل می‌دهد.

او  افزود: همان عزتی که امروز به ما قدرت ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را داده، از همان مقاومتی نشات می‌گیرد که موجب تحمل تمام سختی‌های اسارت شده است. آن دوران به ما نشان داد صبر یک فضیلت همیشگی در ایران اسلامی است و مردم همواره بر آن تکیه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار