پیام‌های دریافتی ۲۷ مرداد ماه؛

گلایه متقاضیان گذرنامه اربعین از ازدحام جمعیت و آبیاری شدن زمین‌های کشاورزی با آب فاضلاب

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۷ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


ورودی شهرستان واوان از سمت کمالیه زمین‌های کشاورزی را به صورت گسترده با استفاده از فاضلاب آبیاری می‌کنند. لطفا پیگیری کنید.


با سلام خدمت رئیس مخابرات شهرستان بهارستان به استحضار آن مقام محترم می‌رساند ما اهالی روستای خیرآباد به دلیل چند تکه بودن سیم مخابراتی تا پشت درب منازل هر روز با مشکل قطع اینترنت مراجعه هستیم پیگیری ما به نتیجه‌ای نرسیده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


باسلام واحترام ما نیروهای طرح مهرآفرین بعد از ۱۰ الی ۲۰سال سابقه و تجربه خدمت در مناطق محروم خواستار حل مشکل کد استخدامی و پرداختی علی الحساب رتبه بندی و همچنین تبدیل وضعیت بدون آزمون هستیم.خواهشمند است پیگیری لازم را مبذول فرمایید. باتشکر


سلام با توجه به نزدیکی اربعین و شلوغی مراکز گذرنامه، در مرکز نوشته شده ساعت هفت و نیم حضور پیدا کنید. ساعت چهار و نیم صبح مردم حضور پیدا می‌کنند، اما نوبت ۲۴ هستند. کسانی که نوبت فروشی می‌کنند حضور دارند و تمام مردم را قانع می‌کنند که امروز کارشان انجام نمی‌شود یا اطلاعات غلط می‌دهند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد یارانه کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی لشکری هم رسیدگی شود.باتشکر.
آخرین اخبار