بررسی سیل بند‌ها و تامین آب کشاورزی شهرستان راور

رییس کل دادگستری کرمان در سفر به شهرستان راور روند تامین آب کشاورزی،تامین نیروی انسانی کارگاه‌های قالی بافی و وضعیت سیل بند‌ها را بررسی کرد.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی در جمع بندی سفر یک روزه خود به شهرستان راور گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده از شهرستان راور درباره مشکلات حوزه کشاورزی این شهرستان بررسی‌های لازم انجام شد و تلاش می‌شود با پیگیری‌های استانی، ضمن بهبود وضعیت سیل بند‌های این شهرستان در زمینه استفاده بهینه از روان آب‌ها و بهبود کیفیت آب کشاورزی نیز مدیریت لازم اعمال گردد.

وی به وجود مشکلات مربوط به تامین نیروی انسانی مورد نیاز کارگاه‌های فرش بافی آستان قدس رضوی در راور نیز اشاره و بیان کرد: باید پیش بینی‌هایی برای افزایش مشارکت بافندگان در این شهرستان انجام شود تا این هنر و صنعت مهم و فرهنگی این شهرستان حفظ گردد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: تاکید براین است که با توجه به خشکسالی‌ها از ظرفیت روان آب‌ها به نحو بهینه استفاده شود و بخش خصوصی نیز در این زمینه آمادگی لازم برای همکاری را دارد و دولت هم باید به این حوزه ورود کند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به احداث کلینیک در فضای یک هزار و ۵۰۰ متر فضای بیمارستانی براساس استاندارد‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: روند اجرایی این کلینیک ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون برای احداث این کلینیک ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی خیر هزینه شده است و باید دولت کمک کند تجهیزات لازم در اختیار این واحد درمانی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در راور با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان که در مسیر عبور زائران مشهد مقدس قرار دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار