معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد در مراسم گرامیداشت خبرنگار در اراک:

رسانه‌ها با بسته‌های حمایتی دولت تقویت می‌شوند

مهدی پور گفت: امیدواریم بتوانیم با بسته‌های حمایتی دولت رسانه‌ها را تقویت کنیم.

فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مرکزی در فرهنگسرای شهر اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سامانه جامع رسانه و بانک اطلاعات خبرنگاران را تکمیل می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با  بسته حمایتی که توسط دولت با حمایت رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده رسانه‌ها را تقویت کنیم و امیدواریم بتوانیم تسهیلات ارزان قیمت در اختیار خبرنگاران قرار دهیم.

براساس شیوه نامه‌های حمایتی این بسته، اهالی خبر و رسانه از ارتقای شغلی بالاتری بهره مند خواهند شد و حمایت یکپارچه و منظمی در حوزه رسانه ها صورت می گیرد.

ما با پالایش جدید صندوق هنر و خبرنگاران می‌خواهیم بقای شغل خبرنگاران را تامین کنیم و صندوق هنر در بررسی‌های جدید حدود ۲هزار نفر افزایش پیدا کرده و رشد داشته است.

در مورد یارانه کاغذ که چند سالی است قطع شده مشکل حقوقی حمایتی حل شده و امیدواریم بتوانیم کاغذ ارزان قیمت با خود اظهاری در اختیار جراید قرار دهیم.

جشنواره‌های مطبوعات را پیگیری می‌کنیم تا به سرانجام برسد و در مورد خانه مطبوعات استان مرکزی قرار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تدبیری باندیشد تا این مشکل حل شود.

انقلاب ما یک انقلاب رسانه‌ای بود و استان مرکزی استان خمینی کبیر است که بزرگ پرچمدار جهاد تبیین بود و امیدواریم همکاران رسانه‌ای استان مرکزی روز به روز در کنشگری رسانه‌ای موفق باشند

خوشحالم که این جلسه با همکاری و وحدت دستگاه‌ها برگزار می‌شود و تشکر می‌کنم از استاندار مرکزی که به مناسبت روز خبرنگار حدود بیست رسانه استان را سرکشی کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.