با کمیته امداد ودیعه مسکن اقشار آسیب پذیر جای نگرانی ندارد

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۹۰ مورد تسهیلات ودیعه مسکن به اقشار آسیب پذیر پرداخت کرده ایم.

قربانی فرد، مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آخر تیرماه ۱۹۰ مورد  تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان و نیازمندان داده ایم که مبلغ این ۱۹۰ مورد ۲۳۸۴۰۰۰۰۰۰ ریال است یعنی بیش از ۲ میلیارد تومان می شود که کمیته امداد در خصوص ودیعه مسکن پرداخت کرده است.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: از ابتدای امسال  نیز ۱۲۳ مورد تعمیرات مسکن ، ۵ مورد خرید و ۱۸ مورد احداث و تکمیل فضای داخل مسکن  برای اقشار آسیب پذیر انجام داده ایم.

قربانی فرد گفت: این ۱۸ مورد فضای داخل مسکن اینگونه بوده که مسکن ها  امکاناتی را کم داشته و ما نیز اقدام به تکمیل شدن این موارد کرده ایم.

او افزود: از ابتدای امسال   تا کنون ۲۱ مورد خدمات مسکن مهر داشته ایم به این صورت که ما در قبال مسکن مهر مددجو تعهدات خود را به اتمام رسانده ایم و مددجویان مسکن مورد نظر  خود را دریافت کرده اند.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: تمام این مواردی که در بالا ذکر شد سهم کمیته امداد امام خمینی (ره)البرز ۳۴.۳۳۹۰۰۰۰۰۰ ریال شده است.

 

برچسب ها: مسکن مهر ، ودیعه مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.