احداث دومین شهرک اداری در مرکز استان اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای احداث دومین شهرک اداری در مرکز استان با هدف تأمین بخشی از نیاز دستگاه‌ها به فضای اداری خبر داد.

کاظم دبیر گفت: با توجه به این‌که متناسب با رشد منابع انسانی و وظایف و ماموریت‌های سازمانی دستگاه‌های دولتی استان در اردبیل به‌عنوان مرکز استان، فضا‌های اداری توسعه نیافته است که با احصای نیاز‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و اولویت‌بندی آن، برنامه‌ریزی برای احداث دومین شهرک اداری استان انجام گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در جریان بازدید سرزده از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای دقیق نظام آراستگی ادارات و تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی که بتواند در جلب حداکثری رضایت‌مندی مردم موثر باشد، دارای اهمیت است و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در کنار توجه به نیاز‌های اداری و تأمین معیشت و رفاه کارکنان دولت، توجه جدی به حل مشکلات مردم دارد.

دبیر ادامه داد: در یک‌سال اول خدمت دولت سیزدهم، اقدامات ملموس و اثرگذاری در حل مشکلات حوزه منابع مالی، انسانی و اداری از قبیل پرداخت دیون ادارات و مطالبات کارکنان و بازنشستگان، تبدیل وضعیت استخدامی جامعه ایثارگران و شاهد و اقدام برای سامان‌دهی نیرو‌های شرکتی و قراردادی عملیاتی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل می‌گوید: تقویت کارکرد و نقش فرهنگی دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان اردبیل دارای اهمیت است؛ به لحاظ ماموریت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، تأمین منابع اعتباری برای توسعه و تکمیل ساختمان اداری و تأمین مسکن کارمندان از محل مسکن ملی با اولویت پیگیری می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.