رئیس جمهور: لایحه رتبه بندی معلمان تنها بحث مالی و هزینه‌ای نیست

حجت‌الاسلام رئیسی در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور درباره لایحه رتبه بندی معلمان توضیح داد.

 رئیس جمهور در سی ‌و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش ‌و پرورش کشور که پیش از ظهر امروز شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، آموزش و پرورش را مهم‌ترین نهاد فرهنگی کشور و متولی امر تعلیم و تربیت خواند و گفت: آینده مدیریت، سیاست و اقتصاد کشور در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و بی‌تردید توسعه کشور در گرو توسعه این نهاد است.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه مهم‌ترین ماموریت انبیای الهی تربیت مردم بوده است، افزود: امروز وظیفه خطیر و بسیار مهم تربیت انسان و انسان‌سازی بر عهده معلمان و نهاد آموزش و پرورش است.

هزینه هدفمند در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای تربیت نیروی انسانی فرهیخته است

رئیس جمهور با بیان اینکه جایگاه تعلیم و تربیت باید به عنوان یک جایگاه ممتاز و متعالی در جامعه تثبیت شود، تصریح کرد: هرگونه هزینه هدفمند در آموزش و پرورش، یک سرمایه‌گذاری برای کشور در راستای ارتقای آموزش یک نسل و تربیت نیروی انسانی فرهیخته است.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر ضرورت بازبینی اقدامات انجام شده در گذشته و احصای نظام مسائل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده به این اجلاس و همه مدیران آموزش و پرورش این است که با نگاه نقادانه و منصفانه، نقاط ضعف و قوت روند حرکتی در گذشته را واکاوی و با شناخت مشکلات، راهکارهای ایجاد تحول و غلبه بر مشکلات را تدوین و ارائه کنند.

عدالت‌خواه شدن افراد در گرو تربیت صحیح در آموزش و پرورش است

رئیس جمهور در ادامه لزوم جبران عقب‌ماندگی‌ها در عدالت آموزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بی‌عدالتی در نظام آموزشی صرفا مربوط به کمبود امکانات و تجهیزات در مناطق محروم نیست، گاهی تعیین ساعات و نوع چینش دروس خاص در برنامه درسی دانش‌آموزان، از مصادیق بی‌عدالتی است که رفع آن باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد. اساساً عدالت‌خواه شدن افراد جامعه در گرو تربیت و آموزش صحیح در نهاد آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام رئیسی تقویت سطح کیفی آموزش در مدارس را از مصادیق ارتقای عدالت آموزشی در کشور خواند و افزود: مدارس دولتی پرچمداران آموزش عمومی در کشور هستند و به هیچ عنوان شایسته نیست در آزمون‌های هماهنگ کشوری، دانش‌آموزان این مدارس سطح علمی نازلی داشته باشند و این تلقی در کشور شکل بگیرد که موفقیت در گروی پیوستن به مدارس غیردولتی است.

مردمی کردن آموزش در کنار مدارس دولتی و خصوصی رویکردی جدید است

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت مردمی‌سازی آموزش و پرورش و میدان دادن به مردم در این حوزه، گفت: والدین می‌توانند نقش بسیار مهمی در مردمی‌سازی تعلیم و تربیت ایفا کنند. شرایط کرونایی در کنار همه مشکلاتی که برای مردم و کشور ایجاد کرد، در عین حال تجربیات مفیدی به ارمغان آورد که یکی از آنها نقش و کمک کردن والدین به معلمان در تعلیم و تربیت بود.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: مردمی کردن آموزش در کنار مدارس دولتی و خصوصی، رویکرد جدیدی است که اساس آن میدان دادن به گروه‌های مردمی و جهادی در عرصه آموزش و پرورش است. تقویت نقش نظارتی مردم در آموزش و پرورش، جلوه دیگری از مردمی کردن آموزش و پرورش است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تحقق اهداف سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش را در گرو نگاه تحول‌گرایانه مدیران دانست و تصریح کرد: امروز و با گذشت ۴۳ سال از استقرار پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات ما باید مبتنی بر مبانی روشن، متقن و محکم با قابلیت اجرایی باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اجرای سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش پیشنهاد کرد که این دانشگاه در راستای عمل به مسئولیت‌های خود از ظرفیت‌های مراکز پژوهشی و تحقیقی و همچنین دانشکده‌های علوم تربیتی سراسر کشور بهره و یاری بگیرد.

دولت مردمی به وعده خود برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عمل کرد

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به تحقق وعده دولت برای رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: همانطور که وعده کرده بودیم با تعامل با مجلس، قبل از پایان سال اول دولت، طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۱ سال تاخیر اجرا گردید. در این زمینه مسائل مالی و بودجه‌ای مقدمه و فرع ماجرا بوده و برای دولت مردمی مسئله اصلی توجه به شأن، منزلت، مهارت و مهارت‌آفرینی معلمان بوده است.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و اسارت خاندان آل‌الله افزود: امام حسین(ع) معلم بشریت است و مهم‌ترین الگوی ما برای تعلیم و تربیت جامعه حضرت حسین بن علی (ع) و حضرت زینب کبری (س) هستند. امیدواریم به برکت همزمانی این اجلاس با این ایام مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور بتوانند در وظیفه خطیر خود در هدایت جامعه موفق عمل کنند.

برچسب ها: دولت ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
بازنشسته های مهر۱۴۰۰به صورت غیرقانونی ازمبلغ علی الحساب رتبه بندی محروم شدند
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
من 98 تو آموزش و پرورش استخدام شدم حکم حقوقی من رو به زور با تفاوت تطبیق رسوندن به کف حقوق 5600 و تازه با اجرای رتبه بندی حقوق من میشه 7300 بعد از کلی تبلیغ در سطح جامعه اونوقت یکی از فامیلهای ما که سال 1400 وارد دادگستری شده الان بالای بیست میلیون حقوق میگیره بدون سرو صدا و شرط و شروطی نظیر رتبه بندی . عدالت رو یکی در جمهوری اسلامی معنا کنه؟دلیل تفاوت بیش از حد حقوقی در ادارات و سازمانهای مختلف دولتی چی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
هیچی ناعادلانه تر از این نیست که تو رتبه بندی فرهنگیان,زنانی که مرخفزایمان بودن رو حذف کردن.اینم واسه بعضی استان ها.کاش صدای ما هم به گوش مسیولین می‌رسید.امروز مبلغی به حساب دبیران واریز شده ولی زنان مرخصی زایمان رو از این مبلغ حذف کردن.بعدم شعار فرزندآوری رو‌میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
ظلم یعنی از طرفی حقوق مسلم معلم رو نصف و نیمه اونم با ده ها شرط و شروط که هیچکدومو خودتان ندارین میزارین و از طرفی مسئولین کارخانه فولاد اصفهان صد هزار میلیارد تومان ) بودجه یک سال کشور ( رو دزدیدن!!! این کجاش عدالته این باند و باندبازی و کشیدن حقوق ملته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
آیانباید تفاوت بین معلمان دانشگاه فرهنگیان و.رجایی که با کنکور بدون سهمیه ،چهارسال در دانشگاه فرهنگیان درس خواندند با نهضتی ها و.معلمان مهد کودک که لیسانس دانشگاه دیگر را دارند و بدون کنکور به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند و.تنها یک دوره سه ماهه گذراندند و.مدرک از دانشگاه فرهنگیان گرفتند باشد

آیت تفاوت ها همه ارگانها ،نهادها ،وزارت خانه ها هست
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
چه فرقی داره شما تازه 20 سال سنت هست رفتی دانشگاه فرهنگیان و دوران دانشجویت هم حقوق داشتی اون بدبخت ها خودشون رفتن با هزینه خودشون تدریس کردن و بعد از کلی آزمون استخدامی و گذشتن از هفت خوان رستم وارد آموزش و پرورش شدن.اکثرا هم سنشون نزدیک به سی سال و بالاتر هست که تازه به شغل رسیدن .باید فرق باشه اینکه دوران دانشجویی کلا به شما حقوق ندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
خدایی خجالت نمیکشین ده ساله امروز و فردا کردین و الان هم بعد یک سال تصویب گفتین ۱۲الی۱۵ علی الحساب واریز میکنیم بعد ۱۵ تومن رو آوردین به ۱۱ تومن و الانم بوی ۸تومن به مشاممان میرسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
آیا نزنید فرقی. بین معلم که با رتبه زیر هزار کنکور بدون سهمیه وارد دانشگاه فرهنگیان یا رجایی شده با معلم که معلم مهد کودک بوده یا نهضتی جذب شده باشد ؟؟؟
همه ارگانها این تفاوت ها لحاظ میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اقای رئیسی این اقایان معلم و مدیر مدارس یک مافیای ثبت نام راه انداختی که مافیا سیسیل درخواست دوربازاموزی داده . اقتصاد که بلد نیستی درست کنید جان شیخ فقط ثبت نام در مدارس و دبیرستان بر اساس قانون باشد و پول کمک زور به مدرسه نگیرند و شما که روزی هزار بار دارید می گوید ایران دارد پیر می شود و……. فرزند آوری را تبلیغ می کند. من گلابی هم گوش کردم ۳ پسر دارم داشتم برای ۴ و ۵ اماده می شدم وقتی برای ثبت نام دو تا از بچه به مدرسه ها مراجعه کردم دیدم شما دروغگو هستید بچه زیاده و جا ندارن ثبت نام کنند به راحتی مدیر .،.. برو مدارس خصوصی ثبت نام کن لطفا راستگو باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد؟ افزایش فوقالعاده خاص پرستاران با ضریب سه چیشد؟ اینکه طرح ودستورش قدیمی تر هست
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
پرستارها این همه حقوق و مزایا هنوزم کمشون هست.طرح رتبه بندی طرح سیزده ساله هست
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اول نظام آموزشی ایران را ساماندهی بدین

بیت المال و حیف و میل نکنین برای معلمانی ک از طریق نهضت سوادی آموزی قدیم یا پارتی بازی به دبیری دوره های اموزشی راه یافتن

خودتون منصفانه تحقیق کنید چند گروه فامیلی روستایی یا غیره معلم شدند یا در ادارات آموزش و پرورش کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اول نظام آموزشی ایران را ساماندهی بدین

بیت المال و حیف و میل نکنین برای معلمانی ک از طریق نهضت سوادی آموزی قدیم یا پارتی بازی به دبیری دوره های اموزشی راه یافتن

خودتون منصفانه تحقیق کنید چند گروه فامیلی روستایی یا غیره معلم شدند یا در ادارات آموزش و پرورش کار میکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تو اگه راست میگی چرا خودت نیومدی آموزش و پرورش؟ چون یا لیاقت نداشتی یا عرضه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۳۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اینکه مدرک معلم از چه دانشگاهی هس مدنظر باشه

بعضی معلمان از نهضت سواد اموزی ک برا بزرگسالان تدریس کردن وبعد همون اموزش نهضت سواد اموزی و ب فرزندان ایرانی در سطح حساس ابتدایی اعمال کردن!

یا توسط پارتی بازی وارد کار معلمی شدن

بعضی ناحیه ها اموزش وپرورش وارد شین کاملا معلومه کارکنان و معلمانش از یک شهرستانی یا از روستایی هس یعنی سخت می بینید یک نفر از همون شهر بومی است!!


من دهه شصتی خودم شاهد این بی سوادی ها معلمان بودم از ۱۰۰ نفر فقط ۱۰ نفر شون عشق معلمی داشتن بقیه یا تو کلاس می نالیدن از مشکلات خانوادگی یا سختی کارشون چون علاقه ی نداشتن یا بی سواد بودن اونقدر سوال تو ذهن م میموند ک در کنکور همون مانع قبولی م میشد

کنکور هم تو تربیت معلمی قبول شدم ازم در مصاحبه سوالات نکیر ومنکری ازم پرسیدن و رد م کردن ک چن سال عقده شد برام علیرغم علاقه م ب معلمی

همون سوالات اگه از معلمان اونزمانه و حالا بپرسن یکی شو بلد نیستن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نور
۲۰:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
خیلی زیاده گویی کردی، حالا برو غمباد بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
معلمان نهضتی و.مهد کودک بدون آزمون با یک دوره سه ماه در دانشگاه فرهنگیان میشوند هم ردیف دانشجویان نخبه رجایی و دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
رییس جمهوری مخترم خسته نباشبد
فوق العاده ویزه کارکنان که قرارراست برای همه کارکنان تصویب شود کی اجرا میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
افزایش فوق العاده ویژه همه کارکنان دولت چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
ای راسته؟اگر راسته ینی کشوری لشکری؟خبرش پیگیر بشین بذارین
افزایش حقوق بازنشستگان در مهر ماه | خبر خوش برای بازنشستگان

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از مهرماه عملیاتی شده و میانگین حقوق بازنشستگان لشکری به صورت میانگین ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
امروز که معلم شدی 21سال بعد میشوی استاد معلم
آن هم اگر. هزار ساعت اموزش دوره گردانده باشی و امتحان داده باشی برای هر سه ساعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
امروز که معلم شدی 21سال بعد میشوی استاد معلم
آن هم اگر. هزار ساعت اموزش دوره گردانده باشی و امتحان داده باشی برای هر سه ساعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
معلم ...
معلم...
معلم...
بافقر بجنگ، با حماقت ها ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
مکانیسم عمل این لایحه برای افزایش شان ومنزلت معلمان را با ذکر یک مثال توضیح دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی یک فکری به حال کارمندان دامپزشکی و وزارت جهادکشاورزی کنید که از فقر مالی دارن همدیگر رو می خورن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
جناب آقای رئیس جمهور لطفاً دستور دهید پاداش پایان خدمت فرهنگیان را پرداخت کنند قسم به یگانگی خداوند داریم خفه میشیم .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
کاش یکی هم به فکر کادر سلامت بیچاره بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
ابی جان 91 هزار میلیارد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
این همه مدرک چیه میخوان آخه وقتی که یک معلم در شرایط سخت کار میکنه دیگه این همه مدرک برا چیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
جراحی اقتصادی درآنی انجام شد چون برای دولت سودآوربود ولی رتبه بندی وافزایش حقوق ها متناسب با نرخ تورم فقط در تریبون ها بیان می شود وبه مرحله عمل نمی رسد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
افتخارم این است که معلم بودم. با این وضعیت حقوق ها حرفه مهندسی را دنبال می کنم البته در کانادا. متشکرم ای وطن. ببخشید دانش اموزان گلم. اینجا بعد از سی سال تحصیل و کسب تجربه زندگی برایم سخت می گذرد. شاید سالها بعد برگشتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تو این شرایط چقدر امید به زندگیت بالاست 22سالگی معلم شدی سی سال کارکردی میشی 52سال حالا تازه میخوای بری کانادابعدشم برگردی اووه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
معلمی شغل انبیاست انبیا نسبت به هدایت وظلم مردم صبور بودند واز شغلی غیر از ارسال وپبامبریشان ارتزاق می کردندو چشمداشتی به مال دنیا نداشتند.
Iran (Islamic Republic of)
نور
۲۰:۴۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
خدا شفات بده!!! انتظار یه حقوق معمولی داشتن یعنی چشم داشت به مال دنیا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام لطفا به بازنشستگان مهر۱۴۰۰ هم رسیدگی شود چون از اولش قرار بود از فزوردین حساب بشه بعدش یهو شد مهر
اینجا کسی هست درخواست مارا به مسئولین برساند؟رتبخ بندی را برای ماهم که مهر۱۴۰۰ بهزنشسته شدیم اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
با بندهایی که ایین نامه رتبه بندی داره با باندبازی راحت میشه استادمعلم شد. بجز حیف و میل کردن منابع و بستن دهن معترضان کارکردی ندارد این طرح.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اگه واقعا معلم بودی می فهمیدی که اتفاقا اونقدر انقورت اومدن که کسی نتونه به رتبه های بالا برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
معلومه معلم نیستی و بخل داری،
وگرنه استاد معلم شدن با این شرایط حداقل زمان 21سال سابقه داشته باشی از همین لحظه که معلم شدی هزار ساعت ضمن خدمت که هر ساعت ضمن خدمت هفتاد و پنج صدم امتیاز دارد مثل قطره قطره جمع گردد هست
داش تن مقاله های زیاد
پژوهش
کتاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
به قول معروف هرچه حقوق بهتری پرداخت شود علاقه به استخدام شغلی و کار بهتر بیشتر می‌شود . یعنی دستور افزایش ممتاز حقوق ها را اکنون اعلام کنید. چون رئیس جمهور شما هستید. وظیفه افزایش حقوق ها با توجه به گرانی با شما است. باید تلاش کنید که از لحاظ مسؤلیت رتبه اول کسب نمائید. افرادی به خاطر شما از رقابت که نشان می‌داد در خدمت کوشا هستند و ممتاز می‌باشند انصراف داده اند . لجبازی گناه هست. زود حقوق ها را زیاد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
شما اینهمه داری فضل هستی چرا در موقع ثبت نام مراسم گربه رقصان برای گرفتن پول و … از اولیا راه می اندازند با نوع رفتار حقوق شماها کافی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سایت rtb. Medu. Irکه برای ارسال مدارک معرفی شده است، اجازه بارگیری مدارک را نمی دهد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
من هم نتوانستم مدارکم را آپلود کنم!
Iran (Islamic Republic of)
نور
۲۰:۴۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
آپلود نکنید. این حقه بازی رو محکوم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
بارگزاری مدرک رتبه بندی توهین بزرگی به فرهنگیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
حتی دشمن هم از ادامه تحصیل یک معلم جلوگیری نمی کند ولی شما از ادامه تحصیل معلمان جلوگیری کرده اید و مدرک تحصیلی کاملا مرتبط با تدریس را اعمال نمی کنید واقعا جای بسی تاسف هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
میگن با این طرح قراره حداکثر پنج میلیون به حقوق بعضی معلمها اضافه بشه
به نظر شما به فرض اینکه پنج تومن به حقوق همه اضافه بشه قدرت خرید به فروردین 1401 برمیگرده؟؟؟!؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
نیمایی
۱۷:۰۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
کجا گفتن ؟!!! نهایت ۱۵۰۰ تا ۳ اونم اگه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام سلام سلام سلام سلام سلام
لطفا در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی بودجه های نامبرده ۵۰۰ برابر بیشتر شود
پیشرفت و توسعه روستایی.
تحصیل.
پزشکی و امداد و بهداشت و تحقیقات و رفاهی.
کشاورزی.
و چندین مورد مهم که هدفمند در میدان کار به بهبود وضعیت کمک برساند .یک وضعیت فوق‌العاده ممتاز متصور باشید و برای تحقق آن کمک برسانيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
امیدوارم معلم ها فقط این رتبه بندی رو مالی نبینن و بر سطح علمی و تعهد کاریشون هم بیفزایند
خود معلم ها اظهار دارند که معلم های ورودی جدید هیچ تعهد کاری ندارند
و همه داریم می بینیم که سطح علمی و تعهد کاری معلم ها
به خصوص در مناطق روستایی و حاشیه شهر بسیار پایین هستش
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
حامیان طرح دکتر محمود زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
با سلام.
لطفاً پیگری کنید، معلمان استخدام طرح مهر آفرین با بقیه ، بخصوص آنهایی که بدون آزمون (نهضتی و حق التدریسی) استخدام شدند، چه فرقی دارند که ارچز فرایند رتبه بندی کنار گذاشته شدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد معلمین بازنشسته که درنیمه دوم سال ۴۰۰ بازنشسته شده وتلاش درامر آدرس ننوده نیز برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی رسیدگی وپی گیری تا از امتیازات رتبه بندی برخوردار شوند .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
چقدر بهتون گفتند خروج نزنید
خوب میموندید استمرار خدمت مثل همکاران میز دید برای رضا خدا نه برای رتبه بندی وقتی نیرو کم بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
قضیه رتبه بندی برای معلما شده
آش نخورده و دهن سوخته
طفلکیا رتبه بندی که فقط در حد حرف مونده، حداقل دیگه کاش حرف مردم پشت سرشون نبود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
رتبه بندی اگر بند حداقل ۸۰ درصد هیئت علمی دانشگاه را نداشته باشد کلاهبرداری است. و معلم نمی پذیرد
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۵۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
ولا ما هنوز چیزی دستگیرمون نشده ، بزک نمیر بهاری میاد پیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
فقط فکر‌کشوری لشکریا نیستن
بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
بازنشسته های کشوری لشکری بیچاره و بلاتکلیف
بازنشسته های بدبختی که نصف پولشونم خرج دوا درمون پیری شون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
افزایش حقوق بازنشستگان در مهر ماه | خبر خوش برای بازنشستگان

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از مهرماه عملیاتی شده و میانگین حقوق بازنشستگان لشکری به صورت میانگین ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
معلمی فقط به درد ضمانت بانکی می خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
یکی از عقب ماندگی دولت بحث کسورات حقوق بازنشستگان است سه ماه از کسورات پرداخت نشده چه کسی پاسخگو هست چرا ظلم می کنید چرا حق الناس می کنید چرا سه ماه کسورات از من بازنشسته کسر شده ولی هنوز پرداخت نشده چرا خودتان جواب بانک ها را نمی دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
بودجه معلمین را خوردند و حالا ماله می کشند. منزلت معلم از دید آقایان یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
مهندس ها
مدیرها
نماینده ها
کارمند ها
پرستار ها
و...
آیا اینها کتاب دارن؟
آیا اینها کیلویی حقوق نمی گیرند؟
جمع کنید آبروی معلم ها رو بردید
100 درصد هم افزایش پیدا کنه از یه آبدارچی شرکت نفت کمتر، از یه کارگر افغانستانی کمتر و از حداقل حقوق فقر کمتر
کاش به جای 230 نماینده و این همه خرج 5 نماینده در 5 منطقه کشور قرار می دادید و نظارت بیشتر و دقیقه ای 1 میلیارد خرج نماینده نمی کردید و خرج معلم می کردید
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
لطفاً به دیگران بی احترامی نکنید شرکت نفتی را با معلمی که همیشه در کنار خانواده هست ونوع کار وسختی زیاد این کار را با معلمین قیاس نکنید کارمند نفت روی بمب کار می کند شما برای خودتان راحت هستید گاز گوگرد رو یک بار نفس بکشی دیگه زنده نیستی وغیره لطفاً مراقب باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
نصف بیشتر سال هم بیکاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
گفتار درستی بود افرین ام——————-ا
چرا شما اقایان معلم و مدیر محترم در هنگام ثبت نام اینهمه مردم به خاطر گرفتن پول کمک به مدرسه و بهانه جا نبودن و……… ثبت نام نمی کنید اول از خودتان شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
جناب بختیاری همسر من معلم هستند پنج سال اول اول هفته میرفتند روستا شنبه میومدند

الان هم ده سال آخر خدمت باز روستای دور هستند شنبه میروند چهارشنبه میان
پانزده سال وسط خدمت هم روستاهای درجه دو بودن. شش صبح میرفتند سه عصر میومد کدام خانواده بنده خدا
ما با این درآمد خدا شاهده کیش نمی دونیم کجاست ،شمال کجاست پنج سال یکبار مشهد می ریم تا پنج سال دیگه توانایی نداریم بریم بنده خدا
آخرین اخبار