انتخاب اعضای ناظر قوه مقننه در برخی شورا‌ها و ستاد‌های ملی

 نمایندگان مجلس اعضای ناظر قوه مقننه در برخی شورا‌ها و ستاد‌های ملی را انتخاب کردند.

 نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه  مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر قوه مقننه در برخی شورا‌ها و ستاد‌های ملی را انتخاب کردند.

 اعضای ناظر قوه مقننه در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها را مشخص کردند که بر این اساس علیرضا منادی سپیدان با ۱۶۳ رأی و علی کریمی فیروزجایی نیز با ۱۶۳ رأی به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

علیرضا پاک فطرت و روح الله متفکرآزاد را با ۱۶۴ رأی به عنوان عضو ناظر مجلس در شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

 در جلسه علنی امروز همچنین انتخاب ۲ نفر به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که با اعلام دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، عبداالحسین روح الامینی و رضا آریان پور را به ترتیب با ۹۶ و ۹۴ رأی موافق به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

اعضای ناظر قوه مقننه در هیأت مرکزی حل اختلافات و رسیدگی به شکایت شورا‌ها مشخص شدند که بر این اساس، ولی الله بیاتی با ۱۰۶ رأی و رسول فرخی میکال با ۸۱ رأی به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

در جلسه  امروز انتخاب ۲ نفر به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، اسماعیل کوثری و محمدمهدی فروردین را به ترتیب با ۱۵۶ و ۱۵۶ رأی موافق به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

 اعضای ناظر قوه مقننه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مشخص شدند که بر این اساس مرتضی آقاتهرانی با ۱۶۲ رأی و محمدرضا مبلغی با ۱۶۲ رأی به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

اعضای ناظر قوه مقننه در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات را مشخص شدند که بر این اساس سید جلیل میرمحمدی با ۱۲۷ رأی و سید مرتضی خاتمی با ۱۱۰ رأی به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

 نمایندگان در جلسه علنی امروز همچنین اعضای ناظر قوه مقننه در شورای عالی آموزش و پرورش را مشخص کردند که بر این اساس مهدی روشنفکر با ۱۶۴ رأی و محمد وحیدی با ۱۶۴ رأی به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

همچنین  ۲ نفر به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای تخصصی فرهنگ قرآنی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که با اعلام علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس، اکبر احمد پور و محمدرضا مبلغی را به ترتیب با ۱۹۷ و ۱۹۷ رأی موافق به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

در جلسه علنی امروز انتخاب ۲ نفر به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که با اعلام علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس، علی بابایی کارنامی و جبار کوچکی نژاد را به ترتیب با ۱۹۱ و ۱۹۱ رأی موافق به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

 نمایندگان همچنین اعضای ناظر قوه مقننه در هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران را مشخص کردند که بر این اساس سید مهدی فرشادان با ۱۹۱ رأی و یحیی ابراهیمی با ۱۹۱ رأی را به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

 نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی سیدناصر موسوی لارگانی و مجتبی رضاخواه را با ۱۹۱ رأی برای عضویت در هیات امنای صندوق توسعه ملی انتخاب کردند.

در جلسه امروز  انتخاب ۲ نفر به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که با اعلام علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس، سید شمس الدین حسینی و غلامرضا مرحبا را به ترتیب با ۱۵۰ و ۱۰۲ رأی موافق به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار