رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

جشن VAR، همین فصل برگزار می‌شود

افشاریان گفت: دقایقی پیش به من خبر رسید که وزارت ورزش با یک شرکت درباره کمک داور ویدویی به توافق رسیدند و در همین فصل جشن VAR را خواهیم داشت.

برنامه مجله فوتبالی شبکه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و پس از چند خبر کوتاه داخلی از مستطیل سبز، برنامه بازی‌های امشب فوتبال اروپا پخش شد. مهمترین دیدار امشب فوتبال اروپا، دیدار منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس است که گزارش ویژه‌ای برای این دیدار تهیه شده بود.

امشب مجله فوتبال بار دیگر پرونده استقلال ملاثانی یا پرسپولیس خوزستان را باز کرد. اگر چه سازمان لیگ مالکیت امتیاز باشگاه رو به تیم پرسپولیس خوزستان داده، اما هنوز قطعی نیست که کدام تیم قرار است در مسابقات لیگ یک شرکت کند.

گزارشی هم درباره اعتراضات به داوری در لیگ برتر پخش شد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران روی خط برنامه آمد و گفت: ما کلاس‌های پیش فصلمان را بسیار خوب برگزار کردیم و مدرس فیفا را به ایران آوردیم، ولی تا انسان قضاوت می‌کند اشتباه وجود دارد و تیمی نفع می‌برد و تیمی ضرر می‌کند. اما چیزی که من را آزار می‌دهد این است که با کوچکترین اشتباهی، مربیان به شدت به ما حمله می‌کنند.

او گفت: امروز و دقایقی پیش به من خبر رسید که وزارت ورزش و صدا و سیما با یک شرکتی برای وی‌ای آر به توافق رسیدند و ان شاالله در اواخر نیم فصل دوم را به کشور می‌آوریم و داوران را هم آموزش می‌دهیم و در همین فصل جشن وی‌ای آر را خواهیم داشت. اگر وی‌ای آر به ایران بیاید اشتباهات به حداقل می‌رسد، اما باز هم اشتباهات صفر نمی‌شود و فقط اشتباهات داوری را کمتر می‌کند.

افشاریان ادامه داد: ۹۰ روز تا جام جهانی مانده و گزارشی هم درباره روند آماده سازی تیم ملی پخش شد. دقیقا سه ماه دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان اولین دیدارش را در جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌کند و به مصاف انگلیس خواهد رفت.

سپس حواشی‌ای از فوتبال اروپا پخش شد و یک گزارش ویژه هم در خصوص جدایی کاسیمیرو از رئال مادرید و پیوستنش به منچستریونایتد روی آنتن رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ایول خدایی وي ای آر آوردن، دست دلال ها رو قطع کردن با آزاد کردن نرخ آرد و نون گرون نشد عوضش تو کشورهای همسایه گرون شد، واردات خودرو آزاد شد ،سواحل آزاد شد، کارت ملی چاپ شد، برق نرفت و... عرضه که داشته باشی تا میتونی خدمت می کنی به مردمت
Iran (Islamic Republic of)
جشن ??!!VAR
۱۰:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
برای واردات یک محصول مصرفی می‌خواید جشن بگیرید؟ شما غلط می‌کنید از بیت المال اینطور حیف و میل می‌کنید.
همین که برای چنین کار عادی جشن میگیرید معلومه که چقدر بی مصرف هستید.
چه گلی به سر این مردم زدید؟ کم کثافت زدید به فوتبال در این مدت؟ لعنت بهتون، چقدر حروم لقمه هستید شما
آخرین اخبار