هجوم مردم برای غارت فروشگاه مواد غذایی + فیلم

مردم محلی در آمریکا به یک فروشگاه مواد غذایی در این کشور هجوم آورده و آن را غارت کردند.

بنا به اعلام مقامات محلی در آمریکا یک گروه از مردم که گفته می‌شود بخشی از یک "فلش ماب " بودند فروشگاه Eleven_۷ در لس آنجلس را غارت کردند. فیلمی از هجوم این افراد به این فروشگاه ضبط و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بنا به گزارش نیویورک پست این فلش ماب در نتیجه اِشغال خیابانی بود که در تقاطع خیابان فیگوئوآ و بلوار اِل سگوندو در حوالی ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه بامداد روز ۱۵ آگوست آغاز شد. بنا به گزارش پلیس، رانندگان از همه طرف به سمت این محل حرکت کرده و با ایجاد ترافیک شدید دسترسی به این مکان را با مشکل مواجه کرده بودند.

در ویدئویی که توسط دپارتمان پلیس لس آنجلس در توئیتر منتشر شده است این افراد را نشان می‌دهد که به سمت داخل فروشگاه هجوم برده و هر چیزی را که در دسترس است غارت می‌کنند. در صحنه‌ای دیگر عده‌ای به سمت پیشخوان که قبلا توسط کارکنان فروشگاه تخلیه شده هجوم می‌آورند. این ویدئو همچنین عده‌ای را نشان می‌دهد که اقلام فروشگاه را از روی قفسه برداشته و به سمت گروه دیگر پرتاب می‌کنند.


بیشتر بخوانید


پلیس لس آنجلس با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «غارتگران فلش ماب پس از اشغال خیابان یک فروشگاه را به راحتی غارت کردند. این فلش ماب در ۱۵ آگوست حوالی ساعت ۱۲:۴۰ در تقاطع خیابان فیگوئرا و ال سگوندو آغاز شد. افراد سپس به فروشگاه الون ۷ هجوم بردند.»

بنا به گفته پلیس غارتگران همچنین به صندوق پول فروشگاه خسارت وارد کردند، اما هنوز مشخص نیست آیا پولی نیز به سرقت رفته است. مقامات محلی از مردم خواسته اند در شناسایی این افراد به آن‌ها کمک کنند.

گفتنی است؛ فلش ماب (Flash mob) یک پدیده اجتماعی و جدید به معنی «قرار دسته جمعی هدفمند» به اصطلاح خودجوش گفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
فروشگاههای بزرگ باید به افشانه های فلفل مجهز بشن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۷:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
دزدی دسته جمعی اخرین اختراع فرهنگ غرب
آخرین اخبار