کشف ۳ تن و ۱۲۰ کیلو انواع مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ تن و ۱۲۰ کیلو انواع موادمخدر در مردادماه امسال توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: با اقدامات اطلاعاتی بالای مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بر راه‌های اصلی، فرعی، بیابانی و کویری استان طی مردادماه امسال سه تن و ۱۲۰ کیلو انواع موادمخدر کشف شد.

او افزود: دو تن و ۷۳۰ کیلو و ۴۰۸ گرم از این مواد تریاک، ۵۹ کیلو و ۷۸۰ گرم هروئین، ۲۷۴ کیلو و ۱۳۱ گرم حشیش و ۵۵ کیلو و هفت گرم شیشه بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند پنج نفره قاچاق موادمخدر در مرداد ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۲۲ سوداگر مرگ دستگیر، ۳۳ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت توقیف و سه قبضه سلاح نیز از قاچاقچیان موادمخدر کشف شد.

سردار میرحیدری همچنین به اجرای ۲۴۶ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷۹ نفر حمل‌کننده و هزار و ۲۰ نفر توزیع‌کننده خرد موادمخدر دستگیر شدند.

او یکی از مشکلات استان اصفهان در حوزه مبارزه با موادمخدر را محدودیت ظرفیت برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر که بیشتر آن‌ها غیربومی و از خارج از استان هستند، اعلام کرد و گفت: به زودی اردوگاه نگهداری از این معتادان راه‌اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.