جابه جایی مهمان شهر رفسنجان قطعی است

طی جلسه ای با حضور استاندار کرمان بر جابه جایی مهمان شهر رفسنجان تاکید و مقرر شد شهرداری رفسنجان در مکان معین شده مهمان شهر جدید را بسازد.

 در دیدار استاندار کرمان و شهردار رفسنجان ،معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور اراضی استان کرمان، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان حضور داشتند در این دیدار بر جابه جایی مهمان شهر رفسنجان تاکید و مقرر شد تا شهرداری رفسنجان در مکان معین شده مهمان شهر جدید را ساخته و فرایند انتقال به سرعت انجام شود.

ساماندهی زمین‌های حوزه شهری رفسنجان که با مشکل سند مالکیت روبرو هستند دیگر موضوع این جلسه بود که مقرر شد تا واحدحقوقی شهرداری رفسنجان و واحد حقوقی اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف این اسناد که در مالکیت راه و شهرسازی است اقدامات مقتضی را انجام دهند. ضمن آنکه در این جلسه مشکل اسناد مالکیت شهرک تلاش با دستور استاندار کرمان مرتفع شد.

اختصاص فوری زمین به شهرک خرید و فروش ضایعات و دهکده ورزشی در رفسنجان و تغییر کاربری زمین اختصاص داده شده به هتل رفسنجان به حوزه گردشگری و صدور مجوز ساخت این هتل از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مهمان شهر رفسنجان محل اسکان اتباع خارجی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.