بهره برداری از طرح هادی و آسفالت ریزی معابر در ۵۰ روستای خدابنده

استاندار زنجان روز پنجشنبه با حضور در روستای دلایرسفلی به صورت نمادین عملیات اجرای طرح هادی و آسفالت معابر ۵۰ روستا در خدابنده را افتتاح کرد.

استاندار زنجان صبح امروز پنجشنبه در جریان سفر به خدابنده به مناسبت هفته دولت با حضور در روستای دلایرسفلی به صورت همزمان و نمادین عملیات اجرای طرح هادی و آسفالت معابر ۵۰ روستا در شهرستان خدابنده را افتتاح کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در این مراسم گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

خواجه‌ای افزود: ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این هزینه‌ها از محل اعتبارات ملی تأمین شد.

او با بیان اینکه دهیاری‌ها نیز به میزان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اجرای پروژه‌ها مشارکت کردند، ادامه داد: چهار میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات استانی برای این پروژه‌ها تامین شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان بااشار به اینکه در ۶۰ در صد روستاهای استان زنجان طرح هادی اجرا شده است، گفت: در شهرستان خدابنده از ۲۴۰ روستا، در۱۱۳ روستا اجرای پروژه طرح هادی اتفاق افتاده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه ۵۵ درصد واحد‌های مسکونی در استان مقاوم سازی شده و سهم خدابنده در این خصوص ۶۸ درصد است که از میانگین ۴۸ درصد کشوری بالاتر است.

 افتتاح چندین طرح عمران روستایی، کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه‌های گاز رسانی در ۳۹ روستا، بهره برداری از یک باب مدرسه روستایی و آغاز عملیات اجرایی ۲۲ مدرسه از جمله برنامه‌های سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان خدابنده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.