حمله مجدد به پایگاه نیروهای اشغالگر آمریکایی در دیرالزور

منابع خبری سوریه از حمله مجدد راکتی به پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی در حومه دیرالزور خبر دادند.

منابع خبری سوریه اعلام کردند پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی کونیکو در حومه دیرالزور سوريه بار دیگر هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، منابع محلی سوريه اعلام کردند که چندین راکت در داخل پایگاه نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی در میدان نفتی کونیکو در حومه شرقی اصابت کرد و صدای انفجار در داخل پایگاه شنیده شد. هنوز مشخص نیست که این حمله باعث زخمی یا کشته شدن نیروهای اشغالگر شده است.

این منابع خاطرنشان کردند که نیروهای اشغالگر آمریکایی منطقه را بسته اند و پرواز گسترده جنگنده های نیروهای اشغالگر در حریم هوایی منطقه ادامه دارد.

آماده باش نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق

المیادین گزارش داد که وزارت دفاع آمریکا نیروهای این کشور در سوریه و عراق را در حالت آماده باش قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز مجموعه ای از انفجارهای مهیب پایگاه ارتش آمریکا در میدان گازی کونیکو در شرق سوریه را لرزاند که صدای آن در سراسر روستاها و شهرهای حومه شمالی این استان شنیده شد.

ستاد تروریستی فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در حمله راکتی به دو پایگاه نیرو‌های آمریکایی در سوریه ۳ نظامی این کشور مجروح شدند.

همچنین پس از آن رسانه‌های خبری گزارش دادند ارتش آمریکا مواضعی را در استان دیرالزور در شرق سوریه هدف قرار داده است. در پی این حمله، شش نفر کشته شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار