حمایت از واحدهای تولیدی دانش محور در اولویت است

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت:با تمام توان از واحد‌های تولیدی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، حمایت می‌کنیم.

 واحدپور در بازدید از خط تولید و آزمایشگاه شرکت آروین الکتریک پارس گفت:هدف از این بازدید تسهیل در فرآیند‌های استانداردسازی، ارائه راهکار در خصوص نحوه تدوین استاندارد‌های ملی و بین المللی برای محصولات تولیدی شرکت و رفع موانع صادرات و واردات است.


او ادامه داد: با توجه به شعار سال، حمایت از واحد‌های تولیدی دانش محور یکی از اولویت‌های اصلی سازمان ملی استاندارد ایران است که در واحد تحقیق و توسعه شرکت آروین الکترونیک پارس اقدامات پویایی در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم سومین نشان دانش بنیان استان زنجان توسط این واحد تولیدی اخذ شود.

در ادامه نیکزاد مدیر واحد تولیدی توسعه آروین الکترونیک پارس گفت: این کارخانه  در زمینه تولید انواع سیم و کابل در شهرک صنعتی نوآوران زنجان فعالیت می‌کند و طراحی و تولید کابل‌های SWR ویژه نصب در محیط‌های آبی با ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی کابل‌های چند لایه و کابل‌های تخصصی از دستاورد‌های این واحد تولیدی بوده و آزمایشگاه شرکت با استقرار استاندارد ۱۷۰۲۵ در حال حاضر به عنوان آزمایشگاه همکار مورد تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.