۳۲۶ فرصت شغلی ارمغان طرح‌های هفته دولت

فرماندار چهارباغ گفت: با بهره برداری از طرح ‌های پیش بینی شده در هفته دولت فرصت اشتغالزایی برای ۳۲۶ نفر از مردم این شهرستان فراهم می‌شود.

جعفری، فرماندار چهارباغ گفت:  احداث پکیج ایستگاه پمپاژ فاضلاب مهدی آباد، تعریض محور سهیلیه از محل زیرگذر تا کرج، اجرای طرح هادی روستای محمد آباد افشار، احداث ساختمان دهیاری، بهسازی معابر روستایی و احداث زمین چمن مصنوعی از جمله رهاورد‌های هفته دولت برای مردم شهرستان چهار باغ در بخش دولتی با ۲۴ طرح است.

فرماندار چهارباغ افزود:  در بخش خصوصی نیز در هفنه دولت ۶ طرح شامل احداث سه گلخانه، سردخانه، شرکت تولیدی، بسته بندی سبزی و سیفی افتتاح می‌شود.

جعفری می گوید: همچنین در کنار این طرح ‌های نیمه تمام که به اتمام رسیده طرح های  دیگری برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان  چهارباغ پیش بینی شده است که احداث ۲ گلخانه، بوستان و برگردان سوئیچ نیز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

او افزود: برای بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت در بخش‌های دولتی و خصوصی یک هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

فرماندار چهارباغ گفت: با بهره برداری از طرح های پیش بینی شده درهفته دولت بخش قابل توجهی از نیاز‌های مردم شهرستان چهار باغ در حوزه‌های آموزشی، درمانی، صنعت، خدمات و آبرسانی مرتفع شود.

جعفری افزود:به مناسبت هفته دولت ۲۳۸ طرح دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در البرزبه بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۱۷۴ طرح در بخش دولتی با اعتباری حدود سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.