تکریم و معارفه مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

پس از پیشنهاد ریاست بیمارستان و موافقت مدیر شبکه طی حکمی مولود چالاک به عنوان مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با حضور مدیر شبکه، رئیس بیمارستان، مسئول حراست، رئیس اداره امور عمومی شبکه، مدیر مالی و مسئولان شبکه و بیمارستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: همه مسئولیت‌هایی که به ما داده می‌شود یک امانت الهی است وقتی از مسئولیتی کنار می‌رویم از جهتی خوشحال هستیم که بار بزرگی از دوش فرد برداشته شده و یا اینکه از بابت از دست رفتن فرصت خدمت به مردم ناراحت هستیم.

وی گفت: عرصه خدمتگزاری به ملت و خلق و نزدیکی به خدا آنقدر وسیع است که هیچ وقت از هیچ کسی دریغ نخواهد شد.

حسینی گفت: تغییر و تحول مدیریتی در همه دستگاه‌های دولتی، سیستم‌ها و کشور‌ها وجود دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک سیستم درمانی در مقایسه با وضع قبل باید در ۳ آیتم متحول شده باشد دسترسی مردم به خدمات جهت تحقق عدالت در سلامت، کاهش پرداختی از جیب مردم و رضایت مندی مردم می‌باشد رضایت مردم هیچ وقت به یک سطح خیلی بالا نمی‌رسد و این حق مردم است.

در پایان این مراسم از طاهر آریا به عنوان مدیر بیمارستان در طول ۴ سال مسئولیت تقدیر به عمل آمد و مولود چالاک به عنوان مدیر جدید بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.