افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۵ ماهه گذشته جابجایی مسافر از استان ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رضا شیرین زاده گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۶۰۶ هزار نفر مسافر بود افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۳۱ هزار و ۷۵۸ نفرمسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۵۶ هزار و ۹۶۰ نفربا مینی بوس و ۲۷۷ هزار و ۲۸۴ نفر نیز بوسیله سواری از استان جابجا شده اند گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۱۶ هزار سفر انجام شده است.

شیرین زاده از افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبر داد و گفت: در ۵ ماهه سال گذشته ۲۷۰ هزار و ۴۱۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس جابجا شده بودند.

او می‌گوید: در جابجایی مسافران با مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر بود رشد خوبی را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد آور شد و گفت: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.