وزیر ورزش و جوانان:

۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد و برنامه‌های مختلفی برای اتمام این پروژه‌ها داریم.

سیدحمید سجادی امروز در حاشیه بازدید از سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای اتمام این پروژه‌ها از جمله استفاده از ظرفیت منابع دولتی، بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت قانونی برای فروش آن‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مواد قانونی همانند اجاره‌های بلندمدت وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان کردستان افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی ما در کشور ۷۵ صدم متر است که باید حداقل به ۲ تا سه متر برسد لذا تا رسیدن به این مهم فاصله زیادی داریم و باید با استفاده بهینه از امکانات و اماکن در اختیار به عدد مورد نظر برسیم.

او با بیان اینکه منابع مالی موجود را برای تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور هزینه می‌کنیم، افزود: برخی از پروژه‌ها مشکل‌دار تعطیل‌شده نیز باید به بخش خصوصی واگذار شود.

سجادی در ادامه به افزایش رویکرد تقبل میزبانی ورزشی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: باتوجە بە ظرفیت خاصی کە در استان کردستان وجود دارد باید تقبل رویداد‌های ملی و بین‌المللی بیشتری را در این استان شاهد باشیم.

او با بیان اینکه سوابق ورزشی استان کردستان بارز و مشخص است و پیشکسوتان بسیاری در عرصە‌ها و رشتە‌های مختلف هموارە افتخارآفرینی کردەاند، گفت: علاقه مندی بسیار خوبی بە ورزش همگانی در بین مردم استان وجود دارد کە نشان از زمینە مطلوب ورزش همگانی در کردستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.