فراوانی معتادان متجاهر در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان معتادین متجاهر زیادی در استان حضور دارند

علی زندی  گفت: هم اینک سه مرکز در سیستان و بلوچستان برای نگهداری معتادان متجاهر وجود دارد که در زاهدان با همکاری شهرداری و سپاه یک نانوایی راه اندازی شده و معتادین بهبود یافته در آنجا مشغول بکار هستند و همواره در تلاشیم تا مراکز معتادین متجاهر به سمت و سوی توانمندی و اشتغال پیش رود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین یک مرکز ماده ۱۶ در زابل و یک مرکز در ایرانشهر وجود دارد و چهار مرکز دیگر در حال راه اندازی هستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان معتادین متجاهر زیادی در استان حضور دارند که باید هرچه سریعتر مراکز جدید ماده ۱۶ راه اندازی و معتادین متجاهر در این مراکز توانمند شوند.

زندی افزود: سوله‌های خوبی در داخل زندان ایرانشهر وجود داشت که تاکنون ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر در این سوله‌ها نگهداری و مقرر شده ۴۰۰ نفر دیگر در آنجا درمان شوند.

وی بیان کرد: در مرکز استان نیز چهار هکتار زمین در جاده میرجاوه برای بانوان معتاد درنظر گرفته شده که سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته و تولیت ساخت آن با قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار