فعالیت ۳۸ مرکز اسکان زائران در دهه آخر صفر

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ظرفیت مراکز اسکان موقت و اضطراری دهه آخر صفر به ۳۸مرکز با ظرفیت ۴۶هزار و ۴۵۰نفر افزایش پیدا کرده است.

سید جلیل بامشکی معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در مورد اقدامات دهه پایانی صفر گفت: ۱۳ جلسه هماهنگی برای اقدامات دهه آخر صفر با معاونان فرهنگی مناطق و مشخص کردن ایستگاه‌های استقبال از زائر و سایر برنامه‌ها برگزار کردیم و امیدواریم با این هماهنگی اقدامات بسیار خوبی اتفاق بیافتد.

او با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با ۱۰ تشکل مردمی، افزود: برگزاری جلسات هماهنگی اسکان زائران دهه آخر ماه صفر با حضور نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و از ظرفیت‌های اسکان همراه با نمایندگان بحران، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و میراث فرهنگی بازدید شد.

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: اقدامات ویژه دیگری از جمله امضای تفاهم نامه فرهنگی و اطلاع رسانی با تشکل شباب الرضا (ع)، برگزاری جلسات هماهنگی بین معاونین سازمان با موضوع دهه آخر ماه صفر و ساماندهی خدمات به بیش از ۱۰ هزار زائر و مجاور در پایگاه‌های راهنمای زائر شهرداری مشهد انجام خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.