طالبان:

همه زنان افغانستان حجاب را رعایت می‌کنند

سرپرست وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر در دیدار با سرپرست دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان گفت همه زنان افغانستان حجاب را رعایت می‌کنند.

شیخ محمد خالد الحنفی، سرپرست وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر در دیدار با مارکس پوتزل، سرپرست دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر طالبان، با نشر خبر نامه‌ای گفته است در این دیدار شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر گفت: همه زنان کشور ما حجاب را رعایت می کنند، این برای ما حکم و معیار الهی است که باید اسلام را در اولویت قرار دهیم.
سرپرست وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر همچنین گفت: کشت مواد مخدر در افغانستان متوقف شده است و برای بدیل کشت کوکنار تلاش می کنیم.
از طرف دیگر دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان، در صفحه فیسبوک نوشته است که مارکس پوتزل، سرپرست نمایندگی سازمان ملل در افغانستان ( یوناما ) با شیخ محمد خالد حنفی دیدار کرده و خواستار بازگشایی مکاتب دخترانه شده و بر نقش زنان در جامعه و نیز احترام به تنوع فرهنگی افغانستان تأکيد کرده است.
مقامات طالبان بارها گفته‌اند مدارس دختران بالاتر از پایه ششم به بعد در افغانستان بازگشایی می‌شود اما باید برنامه ریزی های انجام شود.

برچسب ها: طالبان ، یوناما ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.