رئیس قوه قضائیه در یزد مطرح کرد

مبارزه با ظلم، گسترش عدالت و ارتقای ارزش‌های انسانی آرمان قوه قضائیه در نظام اسلامی

محسنی اژه‌ای گفت: هدف قوه قضائیه در نظام اسلامی، احقاق حق، مبارزه با ظلم، گسترش عدالت و ارتقای ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه امروز در اولین دیدار خود در سفر به یزد پای صحبت‌های قضات و کارکنان دادگستری استان یزد نشست و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای پس از آن در سخنانی با اشاره به سختکوشی، انقلابی‌گری، ولایتمداری و هنرمندی مردمان استان یزد، گفت: مردمان استان یزد به پیشگامی در خدمت‌رسانی به مردم ایران در مقاطع مختلف زمانی، شهره هستند.

او می گوید: استان یزد نزدیک به چهار هزار شهید، بیش از ۹ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده دارد که این یک قلم از تلاش‌های استان برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب است.

رئیس قوه قضائیه گفت:امیدواریم این انقلاب زمینه ساز ظهور باشد و با تامل و صبر و تلاش و مجاهدت و تحمل سختی‌ها این پرچم به دست رهبر خبیر عادل حکیم وارسته متکی به خدا به دست صاحب اصلی سپرده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به ارزش خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها بیان داشت: هدف ما در نظام اسلامی، احقاق حق، مبارزه با ظلم، گسترش عدالت و ارتقای ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مشکلات کارکنان قضایی گفت: بنده درد و سختی کار کارکنان قضایی را می‌دانم، اما مشکلاتی نظیر تحریم‌های ظالمانه و کرونا و گاهی ضعف مدیریت‌ها سبب بروز مشکلاتی برای قشر‌های مختلف شده است و این مشکلات فقط منحصر به کارکنان این دستگاه نیست.

رئیس عدلیه  گفت: هیئت قضایی اعزامی به استان یزد مسائل مرتبط با قضات و کارکنان قضایی استان را احصا کرده و برای رفع این مسائل در جلسه بعدازظهر امروز اتخاذ تصمیم خواهد شد.

قاضی‌القضات خطاب به قضات و کارکنان قضایی استان یزد، گفت: مردم ایران اسلامی مستحق خدمت بی‌منت هستند؛ لذا این مسائل و مشکلات موجود نباید کوچکترین خدشه‌ای را در روند خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی ما به مردم ایجاد کند.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، وزیر دادگستری، رئیس دادگستری استان یزد، نماینده قضات استان یزد، نماینده کارکنان قضایی استان، نماینده سازمان‌های تابعه قضایی یزد و نماینده اعضای شورا‌های حل اختلاف این استان در خصوص مشکلات کارکنان قضایی و پیگیری‌های انجام شده یا مورد نیاز سخن گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار