مرکز نوآوری کشاورزی در استان قزوین راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:مرکز نوآوری جذب سرمایه گذاری کشاورزی در استان قزوین راه اندازی می‌شود.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی گفت: مرکز نوآوری جذب سرمایه گذاری برای ایجاد فن آوری و نوآوری در بخش کشاورزی در استان قزوین راه اندازی خواهد شد.

افلاطونی افزود: این طرح با هدف بهره مندی و استفاده از ظرفیت مناسب اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه‌ها برای جذب سرمایه گذار و توسعه طرح‌های فن آور در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر چند مرکز سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از جمله ۹ سایت شیلات در حاشیه شاهرود و سایر موارد وجود دارد که آماده واگذاری و جذب سرمایه گذار می‌باشد.

افلاطونی ادامه داد: همچنین در حوزه سرمایه گذاری در حوزه شور یا تصفیه خانه شهرک صنعتی و ... برای استفاده از پساب تصفیه خانه‌ها برای انتقال به حوزه شوره زار و توسعه زراعت چوب آماده سرمایه گذاری است.

به گفته وی، استان قابلیت ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف دارد و جذب سرمایه گذار در این بخش می‌تواند باعث ایجاد تحول در کشاورزی استان شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی با هدف توسعه پایدار از جذب سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی استان استقبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.