عباسی تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از تیم‌های مستعد ورزش ساحلی گیلان

استاندار گیلان بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم‌های دارای استعداد در حوزه ورزش‌های ساحلی استان تأکید کرد.

اسدالله عباسی در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور به ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم‌های مستعد ورزش ساحلی اشاره کرد و گفت: شناسایی دانش آموزان علاقه‌مند برای حضور پرشور در مسابقات ورزشی به ویژه در حوزه ساحلی تقویت شود.

او با حضور در ساحل رودسر و تماشای مسابقه تیم‌های شاهین خزر رودسر و صدر شیمی یزد از سری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور افزود: تیم شاهین خزر رودسر با اراده قوی بازیکنان و مربیان توانست به سطح بالایی ارتقا پیدا کنند.

به گفته استاندار، هریک از مناطق گیلان ظرفیت‌های خاصی در حوزه ساحل دارد که می‌توان با تقویت امکانات و زیرساخت ها، شرایط حضور جوانان در مسابقات را فراهم کرد.

آقای عباسی گفت: توجه به ورزش کودکان و نوجوانان در مدارس برای بسترسازی حضور آنان در مسابقات ورزشی به ویژه در بخش ساحلی، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

او افزود: امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعداد‌ها و شناسایی ظرفیت‌های نهفته در نقاط مختلف گیلان باشیم.

استاندار گیلان به ایجاد فضای مفرح و پرنشاط ناشی از برگزاری مسابقات در میان مردم اشاره و تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان با همراهی فرمانداران، از فرصت باقیمانده فصل تابستان برای برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی در سطح سواحل استان استفاده بهینه کنند.

تیم شاهین خزر رودسر تنها نماینده گیلان در لیگ فوتبال ساحلی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.