نبی: درباره تیم ملی به صورت انفرادی تصمیم نمی‌گیریم / پیشنهادی بالای ۲۰۰ میلیارد تومان داریم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:ما به صورت انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه باید مطرح شود.

 مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از نشست مدیران فدراسیون و سازمان لیگ با مسئولان باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی،گفت: جلسه بیشتر جلسه مشورتی بود، به خاطر فلسفه وجودی باشگاه‌ها چه در سیاست کلان و چه در سیاست‌های خردی که مدنظرشان است. در کنار آن، بخشی از باشگاه‌ها به سمت خصوصی شدن پیش می‌روند و برخی از آن‌ها خصوصی هستند و اساسا سرمایه‌گذار به نرخ بازگشت سرمایه توجه می‌کنند. باید بستری فراهم شود که جدای از بحث بقا، بحث توسعه فوتبال در استان‌ها پیشرفت کند.

او ادامه داد: بحث حق پخش در چارچوب لوایحی است که در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است قاعدتا در آن مسیر باید حرکتی بشود و مکانیزم خودش را طی کند.

نبی در خصوص وضعیت اسکوچیچ گفت: من هر روز این سوال را جواب می‌دهم. ما به صورت انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه باید مطرح شود. اصلا در دستور جلسه نبود و در این خصوص صحبتی نشد.

او درباره اینکه چه زمان جلسه‌ای در خصوص وضعیت تیم ملی برگزار می‌شود، گفت: اعلام خواهیم کرد. اعضای مجمع ما ۸۶ نفر هستند. اعضای مجمع مستقل هستند و می‌توانند رای خود را بدهند و همه در مجمع حضور داشتند که شما هم بودید و دیدید؛ لذا مجمع تصمیم گیری کرده و ان شاءالله این شبهات برطرف شود. ما الان نیاز داریم که تعامل و وفاق در فدراسیون و مجموعه‌های مختلفی که با ورزش در ارتباط هستند، برقرار شود. جام جهانی نزدیک است و ما بایستی به این سمت حرکت کنیم.

نبی درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید و اینکه قرارداد مهدی مهدوی‌کیا هنوز تمدید نشده است، بیان کرد: امروز این موضوع را بررسی کرده و قرارداد مهدوی‌کیا تمام شده است. پیگیر هستیم با کادرقبلی یا کادر جدید به جمع بندی برسیم. تمام تلاشمان این است موضوع تا ۲ هفته آینده جمع بشود.

او درباره جذب حامی مالی تیم ملی و فدراسیون در آستانه جام جهانی، گفت: از گذشته و همچنین روز‌های اخیر درخواست‌هایی به فدراسیون واصل شده است. به عنوان کارگزار پیشنهاداتی داده‌اند که باید به کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال برود. اعضای کمیسیون هم باید نظر بدهند و پس از این اقدام، نظر آن‌ها به هیئت رئیسه می‌رود.

او درباره اینکه فدراسیون پیشنهاد ۲۰۰ میلیارد تومانی دارد، گفت: از این مبلغ هم بیشتر است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه میرشاد ماجدی مدعی شده فدراسیونی پولدار که خزانه‌اش پر است تحویل داده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخشی از موجودی که ما در فدراسیون گرفته‌ایم، به حساب خزانه بازمی‌گشت که از محل کمک‌هایی بود که وزارت ورزش و جوانان کمک کرده است. بخشی هم درآمد‌هایی هست که در این چند وقت حاصل شده است که فکر می‌کنم حدود ۶۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
عجیبه بالاتراز عجیب طرف زده فوتبال رو ترکونده اختلاس کرده اونوقت با رای بالا شده رییس آقا اشکال از خودمونه انقد فررافکنی نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
چرا اینا بازنشسته نمیشن برن نفرات جوون بیان
آخرین اخبار