گل محمدی: پنالتی به اشتباه به نفع هوادار گرفته شد/ زمین دستگردی برای بازی کردن نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خطای رخ داده بیرون از محوطه جریمه بود و آن صحنه پنالتی نبود.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم هوادار گفت: بازی خوبی بود علی رغم اینکه شرایط زمین خوب نبود و کیفیت لازم را برای برگزاری بازی نداشت، اما یکی از بازی‌های خوب فصل ما بود و توانستیم با کار‌های ترکیبی از کنار و ارسال‌ها به گل برسیم. موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم و آن صحنه پنالتی نبود و خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد. در مجموع بازی فیزیکی و فنی بود و بازی سختی را پیروز شدیم. بازیکنان ما از جان خود مایه گذاشتند و تلاش کردند و تمرکز لازم را داشتند و در نهایت مزد زحمات خود را گرفتند. این برد را به هواداران خود تقدیم می‌کنیم. ان شا الله همین روند را بتوانیم ادامه بدهیم.

گل محمدی درباره روند یارگیری تیمش گفت: در هر صورت برای تقویت خط حمله خود باید لوکادیا و دیاباته را می‌گرفتیم. هر چند این بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند، اما هفته به هفته شرایط بدنی شان خوب می‌شود و شرایط مسابقه را به دست می‌آورند. فکر می‌کنم این تعطیلات فیفا دی به هر ۲ بازیکن کمک می‌کند تا به شرایط بهتری برسند. دیاباته به ما  در تمرینات اضافه نشده است، اما لوکادیا در ۲ بازی ۲ گل زد و عملکردش خوب بود.  

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی گفت: بحث کوتاهی و بلندی چمن نیست بلکه بحث کیفیت زمین این ورزشگاه است که مشکلات زیادی دارد. به نظرم این زمین بازی نیست، اما شرایط امکاناتی باشگاه‌های ایران خوب نیست. تمرکز باشگاه ها، مدیران و مسئولان فدراسیون قبل از شروع فصل باید معطوف به این باشد  که شرایط ورزشگاه‌ها  و چمن را بهتر کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار