تعزیر مشاور املاک متخلف در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به پرونده یک مشاور املاک متخلف در شهر شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: با دریافت گزارشات متعدد مردمی از تخلف یک واحد صنفی مشاور املاک در شهر شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به محل اعزام شد.

او گفت: با بررسی دفاتر و مدارک معاملات انجام شده در این واحد صنفی، مشخص شد که بابت کمیسیون خرید و فروش ملک، مبالغ هنگفتی از مشتریان اخذ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشکیل پرونده تعزیراتی برای متصدی مشاور املاک خبر داد و گفت: با توجه به احراز تخلف این فرد، شعبه رسیدگی کننده وی را به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

صدور حکم الزام به عرضه ۲ تن شکر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر عرضه خارج از شبکه شکر توسط دو واحد صنفی در شهر شیراز، پرونده‌های تعزیراتی در این رابطه تشکیل شد.

غلامرضا سالاری از کشف بیش از دو تن شکر در انبار این فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مقادیر زیادی شکر بصورت خارج از شبکه و بالاتر از قیمت مصوب توسط این فروشگاه‌ها بفروش رفته است.

سالاری با اشاره به احضار متصدیان این دو واحد صنفی متخلف به تعزیرات گفت: با توجه به محرز شدن تخلف این دو متهم، حکم به جریمه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی این افراد و الزام به عرضه ۲ تن شکر مکشوفه در بازار صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار