ضرورت آماده سازی فضای عمومی شهر در آستانه سال تحصیلی جدید

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید انتظار می‌رود مجموعه مدیریت شهری بر اساس برنامه ریزی‌های مدون اقدامات شایسته و اثرگذاری را از هم اکنون آغاز نماید.

حجت الله زارع زاده گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن ماه مهر هستیم، لازم است موارد پیش بینی شده در حوزه مدیریت شهری با برنامه ریزی دقیق اجرا شود تا با شکوه و با استقبال بیشتری به پیشواز ماه مهر برویم.

او می‌گوید: انتظار توجه جدی و بیشتری بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری نسبت به آغاز سال تحصیلی داریم که نیاز به اجرای آن‌ها در اولین فرصت است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ترمیم منهول‌های رو باز در مسیر مدارس از موارد ضروری و مورد توجه است و باید بررسی شود که اگر به هر دلیلی آسیب دیده نسبت به ترمیم آن اقدام شود.

به گفته او لکه گیری و ترمیم معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، رفت و روب و پاکسازی خیابان‌ها و نصب علائم هشدار‌های ترافیکی در مسیر مدارس باید مورد توجه قرار بگیرد.

این مقام مسئول گفت: مجموع اقدامات انجام شده در ماه‌های گذشته نسبت به جمع آوری سگ‌های بلاصاحب مشهود است که جای قدردانی دارد، اما کافی نیست و توقع داریم شهرداران مناطق نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند چرا که کوچکترین خسارت در این خصوص قابل جبران نیست و توقع داریم توجه به مسئله سگ‌های بلاصاحب در اولویت باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: محیط‌های پیرامون برخی مدارس توسط زباله احاطه شده که باید شناسایی و پاکسازی شوند و در روز‌های باقیمانده به آغاز سال تحصیلی توجه و رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.