معاون استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاران بدون هیچ دغدغه‌ای در اردبیل سرمایه‌گذاری کنند

معاون استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از سایر مناطق صنعتی است.

کمال‌الدین میرجعفریان گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی با توجه به مشوق‌ها و زیرساخت‌هایی که فراهم شده، بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از سایر مناطق صنعتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه با مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین با بیان اینکه مشوق‌ها و امتیازاتی که منطقه ویژه دارد، باید به شکل فراگیر اطلاع‌رسانی و تبلیغ شود، می گوید:  سرمایه‌گذاران باید به بهترین شکل با پتانسیل‌های بسیار خاص منطقه ویژه آشنا شوند و منطقه ویژه نمین، میتواند نقش بسیار مهمی را در اشتغال‌زایی، جذب سرمایه و محرومیت‌زدایی ایفا کند.

او از انتصاب مدیر جدید منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: از ظرفیت‌های موجود برای ارتقا هرچه سریع تر منطقه باید استفاده شود.

به گفته میرجعفریان نباید با فوت وقت، اردبیل را از مسیر توسعه دور کرد و با توجه به تلاش‌هایی که توسط تیم مدیریتی جدید در حال انجام است، آماده حمایت و توسعه منطقه ویژه هستیم.

مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی نمین در این دیدار به برنامه‌های پیش‌روی تیم مدیریت جدید اشاره کرد و گفت: رفع بروکراسی و تسهیل در امور سرمایه‌گذاران را هدف اصلی خود قرار داده‌ایم.

اقتداری ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه برای ارتقا استان را در اولویت قرار داده ایم و خواستار حمایت و تامین زیرساخت‌های منطقه برای ارتقا هرچه سریع‌تر منطقه شد.

او گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی در صورت تامین زیرساخت‌ها، منطقه ویژه اقتصادی نمین، جزو مناطق برند کشور می‌شود.

مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی نمین با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی نمین تحت نظر گروه شاهد است می گوید: مناطق ویژه در اصل برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و آمادگی خود را برای خدماترسانی همه‌جانبه به این بزرگواران هستیم.

اقتداری گفت: هدف ما ایجاد بستری است که سرمایه‌گذاران بدون هیچ دغدغه‌ای برای  انجام عملیات عمرانی و ایجاد کارخانه‌ها ورود کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.