تحقق بالای ۱۰۰ درصدی برنامه هدف گذاری شده جمع آوری زکات در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۶ میلیارد تومان زکات در استان زنجان ساماندهی و جمع آوری شده است.

صالحی گفت: تعامل و همکاری خوب مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مناسب خیران نیک اندیش در برنامه‌های کمیته امداد موجب تحقق بالای ۱۰۰ درصدی برنامه هدف گذاری شده این نهاد در حوزه ساماندهی و جمع آوری زکات شده است.

او افزود: پرداخت زکات و رشد ۸۳ درصدی آن نسبت به سال گذشته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه براساس آمار‌های موجود از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۶ میلیارد تومان زکات در استان زنجان ساماندهی و جمع آوری شده است، ادامه داد: طبق ارزیابی‌های انجام شده میزان جمع آوری زکات در استان زنجان از ابتدای سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته است.

صالحی همچنین از ایجاد ۵۴۰ فرصت شغلی جدید تا پایان امسال در طارم خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با سرمایه گذاری مناسب در حوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف زمینه تأمین استقلال اقتصادی و معیشتی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت در یک بازه زمانی مشخص فراهم شود.

او با تأکید بر نقش تاثیرگذار مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد افزود: با همین نگاه، جشن عاطفه‌‎ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند مستعد از محل کمک‌های مردمی در حال اجرا بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران نیک اندیش زنجانی خدمات مطلوبی به دانش آموزان عزیز تحت حمایت در آستانه بازگشایی مدارس ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.