آموزش‌های محله محور در حوزه ایمنی در محلات شیراز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با شروع چهارمین مرحله جشنواره شهر ایمن ۲۲ محله پر خطر و کم برخوردار در شهر شیراز شناسایی و تیم‌های داوطلب نجات در محله خودشان دسته بندی شده اند.

آتش پاد قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: با شروع چهارمین مرحله جشنواره شهر ایمن ۲۲ محله پر خطر و کم برخوردار در شهر شیراز شناسایی و تیم‌های داوطلب نجات در محله خودشان دسته بندی و به عنوان یک تیم امداد و نجات که با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی نیز در ارتباط خواهند بود، نام گذاری شده اند.

او ادامه داد: تیم‌های نجات هر محله از گروهی آتش نشان داوطلب، تشکیل و به صورت حرفه‌ای و تخصصی آموزش می‌بینند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: با شروع جشنواره ایمنی در محلات، توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، تا کنون گروه‌های داوطلب در محله‌های قبله، محراب، کوشک میدان، شاهزاده بیگم، کشن، سنگ سیاه، ۲۰ متری امام خمینی، شناسایی و به صورت هفتگی آموزش می‌بینند.

او بیان کرد: اطفای حریق، امدادرسانی در سیل و زلزله، ابزار شناسی و آموزش کمک‌های اولیه از جمله عناوین آموزشی این دوره‌ها اعلام شده است.

قانع افزود: در هفته‌ای که گذشت تیم‌های داوطلب نجات محلات سنگ سیاه، کوشک میدان و ۲۰ متری امام خمینی (ره) با آموزش‌های اطفا حریق و کمک‌های اولیه تحت نظر مربیان و کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار