شکایت رسمی استقلال از داوری در بازی مقابل نساجی

باشگاه استقلال از شکایت رسمی از داوری در دیدار با نساجی مازندران خبر داد.

باشگاه استقلال امروز از شکایت رسمی از داوری در دیدار با نساجی مازندران خبر داد.

این باشگاه  نوشت:  استقلال اعتراض و نگرانی خود از روند داوری‌های ۶ هفته گذشته لیگ برتر که موجب تغییر نتایج بازی‌ها و خدشه به عدالت و انصاف شده را اعلام می‌کند. مطمئنا ادامه این روند موجب ضربه به رقابت منصفانه در لیگ خواهد شد.

علاج این مشکل و مسئله با VAR خواهد بود که باید با سرعت توسط مسئولان دنبال شود.

باشگاه استقلال پس از بازی با پیکان اعتراض خود را به قضاوت ضعیف داور مسابقه اعلام کرد که به گواه همه کارشناسان، حق با این باشگاه بود.

متاسفانه در دیدار روز گذشته مقابل نساجی نیز اشتباهات داور مسابقه به ضرر استقلال بود و علاوه بر سوت‌های نادرست در برخی صحنه‌ها، حداقل یک پنالتی مسلم استقلال در این مسابقه گم شد.

باشگاه استقلال اعتراض و شکایت رسمی خود را بابت داوری دیدار با نساجی اعلام کرده و از مدیران ارشد فدراسیون درخواست می‌کند به داوری‌های پراشتباه لیگ ورود کنند.

مدیر رسانه ای این تیم نیز با انتشار توییتی نوشت: استقلال برای موفقیت روی پاهای خودش ایستاده و به انرژی و حمایت هوادارانش تکیه دارد، نه کمک های نامرئی و امداد های غیبی که هر روز علنی تر می شود. بیایید در شرایط برابر رقابت کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
فوتبال ما شده هوچی گری و بی بندوباری. تیمها با انواع کارهای ضد اخلاقی از شروع بازی باعث ازبین رفتن تمرکز داورها و تحریک تماشاگرها می شوند و وقتی نتیجه نمی گیرند گردن داورها می اندازند. پارسال هم استقلال باهمین روشها و البته افت شدید پرسپولیس و سپاهان توانست قهرمان بشود و همه گفتند که فرهاد مجیدی تیم را قهرمان کرد!!!!!
آخرین اخبار