اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک-دیزین

معاون راهداری البرز از اجرای طرح تسطیح و پایدارسازی محور شمشک-دیزین و اتمام آن قبل از پایان سال خبر داد.

حمید پرورشی، معاون راهداری البرز گفت: طول محور شمشک - دیزین در مجموع هشت کیلومتر است که چهارکیلومتر آن دراستان البرز واقع شده؛ طی سنوات گذشته ریزش و رانش مکرر کوه باعث تخریب کامل دو کیلومتر از این جاده شده و این محور از سال ۹۴ به مدت ۶ سال مسدود بود.

او می گوید: با پیگیری‌های انجام شده زیرسازی این محور از شهریور سال گذشته آغاز شد و درحال حاضر خودرو‌های امدادی در آن تردد می‌کنند.

معاون راهداری البرز گفت: برای بازگشایی مجدد این محور عملیات ریزش‌برداری آن سال گذشته انجام شد، اما به دلیل آغاز فصل سرما و بارش باران و برف ادامه عملیات متوقف شد.

او با اشاره به اینکه امسال ادامه پروژه بازگشایی محور در قالب عملیات تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی آغاز شده است، می گوید: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷.۵ میلیارد تومان از اوایل سال جاری آغاز شده است.

پرورشی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم این طرح تا قبل از شروع فصل بارش به پایان برسد.

او می گوید: پس از پایان طرح تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی این محور، عملیات روسازی محور در دستور کار قرار دارد که به علت بارش‌های جوی و آغاز فصل سرما اجرای این بخش از طرح به ابتدای سال بعد موکول می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.