تکرار ادعا‌های گروسی علیه ایران در نشست فصلی شورای حکام

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام بار دیگر ادعا‌های خود علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین کنفرانس خبری خود را ابتدا درباره تحولات جاری در عرصه بین المللی ازجمله نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین و برنامه هسته‌ای ایران اختصاص داد.

او در نشست شورای حکام با تکرار مواضع ضد ایرانی این نهاد بیشتر به مواضع سیاسی و نه فنی آژانس پرداخت و گفت: هیچ پیشرفتی در تحقیقات جاری در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران حاصل نشده است.

وی بدون اشاره به بدعهدی غرب در اجرای توافق هسته‌ای ادعا کرد: تحقیقات فعلی که با همکاری ایران سعی داریم انجام دهیم چندان ثمر بخش نبوده است و منتظر هستیم این اتفاق رخ دهد. هرچه زمان می‌گذرد جمع‌بندی اختلاف پادمانی بسیار دشوار می‌شود، ایران باید در دادن دسترسی به ما برای دریافت اطلاعات بسیار شفاف عمل کند. شکاف اطلاعاتی ما درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در حال عمیق شدن است. در حوزه اطلاعات مورد نیاز ما در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران کمبود وجود دارد.

گروسی افزود: اگر برجام اجرایی شود می‌تواند دستیابی به جمع‌بندی وسیع‌تر ما در تحقیقات کمک کند و این مسائل صرفاً به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مربوط است. ایران باید دلیل وجود فعالیت‌های هسته‌ای در برخی سایت‌ها را توضیح دهند. ما در رابطه با ایران با فرضیات کار نداریم، بلکه به حقایق و اطلاعات علاقه‌مندیم.

ایران مواضع آژانس را سیاسی می داند

گروسی ارزیابی‌ها درباره رویکرد متعصبانه وی نسبت به فعالیت‌های اتمی ایران را تاسف بار خواند و مدعی شد: خلأ اطلاعاتی ما درباره فعالیت‌های هسته ایران در حال افزایش است. اتهامات ایران درباره سیاسی کاری به ما نادرست است و رفتار ایران دور از انتظار است.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تکرار ادعا‌ها درباره کشف ذرات اتمی در محل‌هایی که قبلا اعلام نشده است گفت ایران باید دلیل وجود فعالیت‌های هسته‌ای در برخی سایت‌ها را توضیح دهند چراکه این اقدام در چارچوب وظایف آژانس است.

گروسی ادعا‌های اخیر مقامات صهیونیست درباره زمان گریز هسته‌ای ایران را گمانه زنی عنوان کرد و تاکید کرد آژانس پس از نظارت و پایش اطلاعات خود را منتشر می‌کند و تحت تاثیر حدسیات و گمانه‌ها نیست. او خواستار تعامل، گفتگو و روابط بیشتر با ایران در این خصوص شد.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی احتمالات درباره خروج ایران از معاهده عدم گسترش سلاح‌های اتمی (NPT) را رد کرد و تاکید کرد ایران به این معاهده تعهد داشته و در این زمینه شفاف عمل کرده است.

گروسی همچنین درباره نیروگاه اتمی اوکراین گفت: گلوله باران نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا در اوکراین همچنان ادامه دارد و اولویت اصلی در شرایط فعلی توقف این روند و ایجاد منطقه عاری از سلاح در محوطه اطراف این نیروگاه است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی شانزدهم شهریور با انتشار دو گزارش که در اختیار اعضای شورای حکام قرار گرفت ادعا‌های خود درباره مسائل پادمانی در موضوع هسته‌ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد میزان ذخائر اورانیوم غنی‌شده ایران در حال حاضر ۱۹ برابر سقف تعیین‌شده در برجام است.

«رافائل گروسی» در گزارشی که فراز‌هایی از آن به رسانه‌های خارجی درز کرده، اعلام کرده است که ذخایر اورانیوم ایران در تاریخ ۳۰ مرداد با افزایش ۱۳۱.۶ کیلوگرمی به ۳ هزار و ۹۴۰ کیلوگرم رسیده است.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران روز پنجشنبه با اشاره به گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل کردن طرف‌های برجامی به تعهدات خود است و مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی بوده و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
هر کاری می کنی طرف ایران نیاد چون به عنوان جاسوس یکی دو سالی باید آب خنک بخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
تا زمانی روسیه نخواهد هیچ توافقی صورت نمی گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
جوابت خیلی خوب پیش نتانیاهو است که ۳ سال پیش گفت تورقوزآباد اورانیوم داره منشا اورانیوم رو از او پیگیری کن ایران چیزی نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
گروسی توی اسراییل چیکار داره اسراییل که آژانس رو قبول نداره پس این مردک برای چی به اسراییل میره . میگه اینکه جاسوس موساد باشه . مسئولین دقت کنید این مردک رو به کشور راه ندید هر بار که از تاسیسات بازدید کرده بعدش خرابکاری صورت گرفته یا دانشمندی را ترور کردن چرا متوجه نمیشید که این مردک جاسوسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام ،

نشست فصلی بوده ،
آیا در نشست موقت هم اصل موضوع ایران است !!!!!
آیا اورانیوم ۲۰٪ با بمب اتم یکی است !!!!!

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
ما از همون اولش گفتیم برجام وگروسی ووووبینتیجه وبودجه خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا از فرصت تحریم روسیه و جنگ اوکراین استفاده میکنه و گازش را به اروپا صادر میکنه و روسیه از فرصت تحریم ایران استفاده میکنه و صادرات نفت و گازش را به دیگر ها را افزایش میده همه کشورها اولویت اولشان اقتصاد هست به غیراز کشور ما که مصالح شخصی و ایدئولوژی در اولویت اول قرار دارد لذا چه برجام به سرانجام برسد و چه نرسد وضعیت اقتصادی ایران درست بشو نیست چون اصلا در اولویت قرارندارد. وصد البته غرب به فرماندهی آمریکا با ایران خصومت دارند و انتظار نداشته باشید دشمن هیچ امتیازی به ما بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
ایران چاره ای جز خروج از ان پی تی نداره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
از دروغگویا ن مگر انتظار صداقت داشتید؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
ببخشید // منظورتان از دروغگو کیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
چرا از این مردک یک گزارش خبری وقتی می آید ایران نمی گیرید ؟ تا کی مراعات ایت منافقین میکنید ، چرا نمی گذارید خبرنگاران از فضایی که این افراد بعنوان خبر آزاد صحبت میکنند استفاده کنند و سوالات خیلی مشخص از برنامه ها و یا اطلاعات اسراییل بکنند ، چرا نمی کذارید سوال کنند که آیا اینهمه بازرسی را برای ایران مدعی هستید و میگویید بی خبرید آیا از برنامه های اسراییل که اصلا عضو نیست و تا میتونه ادعا برای ایران میکنه خبر دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۴:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
آقوی گروسی چرا امریکا و اسرائیل را مجبور به پایبندی به همان قوانینی نمیکنید که با آنها ما را در مضان اتهام قرار میدهید؟ تمام کشورهای جهان از جمله ایران و فلسطین حق استفاده از انرژی اتمی را دارند و شما طبق نمونه کره شمالی نمیتوانید ما را از این حق محروم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۳:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
۱) آقای گروسی، تا در اسرائیل حضور دارید می‌توانید موضع دقیق خود را در مورد مقوله «ابهام استراتژیک» روشن کنید؟

به عبارت دیگر، آیا دولت‌ها می‌توانند با توسل به این دکترین از تفحص آژانس طفره بروند؟

۲) آیا به نظر شما عادلانه - و نشانی از بی‌طرفی آژانس - است که ایران به دلیل ادعای عدم ارائه «توضیحات معتبر فنی» به شما مورد مؤاخذه قرار گیرد، حال اینکه اسرائیل ظاهراً مجاز باشد سلاح‌های کشتارجمعی هسته‌ای خود را «رسماً» با استناد به این دکترین مخفی نگه دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۰۲:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
اینکه در مقابل این همه ادعاهای بی اساس ایران فقط یک جمله بگه که آژانس برخورد سیاسی میکنه که نشد جواب !!!
برای بند بند ادعاهای این مردک مزخرف مزدور رسمی و علنی اسرائیل جواب داریم.
نباید خود را در موضع دفاعی قرار دهیم و منفعلانه عمل کنیم!
مهمترین جواب اینه که آیا تا کنون یکبار از آمریکا سوال کرده ای که چرا بدون هیچ دلیل موجه و با بهانه های واهی از توافقنامه ای که چندین کشور از جمله خود آمریکا در مذاکرات جندین ساله آن حضور داشته و نهایتا همه 7 کشور آنرا امضاء کرده و حتی قطعنامه شورای امنیت هم روی آن صادر شد خارج شدی و باعث چنین وضعیتی شدی ؟؟؟؟!!!!!
آیا از اروپائی ها سوال کرده ای که چرا آنها نه تنها مانع و معترض باین عمل ننگین و یاغی گرانه آمریکا نشدند بلکه با او همراهی هم کرده و میکنید ؟؟؟؟!!!!!
ترامپ متوهم خیال پرداز وحشی بی فرهنگ عهد شکن بی تربیت یاغی بی همه چیز که حتی یک صفت انسانی در او یافت نمیشود خیال کرد با خروج از برجام و اعمال تحریم های باصطلاح حد اکثری ایران را وادار به پذیرش بی جون و چرای تمامی خواسته ئهای نامشوع و زیاده خواهانه خود میکند و فکر کرد دولت روحانی یا مشابه او همواره در ایران حاکم خواهند بود ولی بقول خودشان سرش مفتضحانه بسنگ خورد و این دیوانه شرایطی را بوجود آورد که الآن اخلاف خودش و نوکران اروپائیش مثل خر بگل مانده اند و لذا هر از گاهی برای خالی نبودن عریضه و اظهار وجود مجبورند یک حرکتی مثل صدور بیانیه اخیر سه کشور اروپائی انجام دهند و خود را دست برتر نشان دهند حال آنکه واقعیت چیز دیگری است.
ایران باید از موضع دفاعی خارج شده و سوال کننده باشد که چرا نه آمریکا و نه اروپا به تعهدات خود ذیل برجام درست عمل نکردند و در زمان همان اوبامای حیله گر ملعون و جان کری خبیث بلافاصله پس از امضای برجام بر خلاف مفاد آن که خودشان امضاء کرده بودند شروع به افزایش برخی تحریمها کردند و وقتی مسئولان دلسوز یا بقول آنها دلواپسان اعتراض میکردند بجای اعتراض به آمریکا سعی در توجیه این تحریمهای جدید کرده و میگفتند نه، اینها ربطی به برجام ندارد و نقض معاهده نامه تلقی نمیشود !!!! این نادانها نمی فهمیدند که هدف توافقنامه برچیدذن تحریمها بود نه تغییر نام یا موضوع آنها !!! تحریم تحریم است جه بنام هسته باشد چه اسمش را به موشکی و حقوق بشر و .... تغییر دهند. ما میخواستیم تحریم ها برداشته شود و هیچ تحریم دیگری هم تحت هیچ عنوان و بهانه دیگری اعمال نشود ولی آنها مزورانه سر تیم مذاکره کننده ساده لوح و خوش خیال ما کلاه گشادی گذاشتند و شد آنچه که نباید میشد و الآن هم شاهد تبعات و عوارض این فریب بزرگ هستیم و خدا میداند این خسارت سنگین و غیر قابل احصاء نهایتا بکجا ختم شود، الله اعلم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
یعنی فقط همیشه باید ایران محکوم و متهم شود؟! پس از کسانی که سلاح هسته ای دارند ایرادی نمی گیرید. ما که گفتیم: نداریم و حرام هست.
وزارت خارجه ی محترم ما باید محکم تر موضع بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
باید در مقابل زیاده خواهی آنان محکم ایستاد و کوتاه نیامد؛ زیرا بهانه گیری های آنان نامحدود هست. این بهانه گیری ها یک نوع تهاج هست و با استفاده از حربه های روانشناسی می خواهند حریف را از میدان بیرون می کنند؛ ولی این جا کور خوانده اند.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۲۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
مسئولان کشور نباید این خبیث الولاده را به کشور راه دهند. الان وقت آن است که ایران میز مذاکره را ترک و اعلام کند هر زمان غرب اراده توافق داشت ایران نیز آماده توافق است. باید قوی شد. هم از لحاظ اقتصادی و هم نظامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
خدا را شکر که روسیه و چین هستن // والا امریکا و اروپا دهنمون را سرویس میکردن
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۰۰:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
امت مومن وحزب الله به خدا اتکا دارد نه به روسیه وچین البته شما را نمیدانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
بله چین و روسیه فی سبیل الله عاشق ایران و چشم و ابروی ایرانیها هستند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
روسیه و چین خواهان یک ایران ضعیف و توسری خور هستند تا هر باجی که می خواهند در جهت منافع خودشان از ایران بگیرند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
برجام شده مستمسکی برای بیکفایتی مقامات محترم در رسیدگی نکردن به مشکل معیشتی مردم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
سازمان ملل بوجود آمد تا مانع تجاوز مجدد کشورهای اروپایی از قبیل آلمان بشود، خود اروپائیهای دشمن خونی بشریت شدند همه کاره نهادها و سازمانهای تابعه آن.
استغاثه به کشورهایی که ملکه یکی از آنها به نویسنده کتاب اهانت به مقدسات ما درجه شوالیه داد و ماکرون رئیس جمهور کشور دیگر اروپائی خودش مقدسات مسلمانان را مورد توهین قرار داد، تحویل ناموس به متجاوز است.
گره کار کشورهای اسلامی در اروپا به دست ماکرون باز نمی شود، چه انتظاری از ذوق مرگی گروسی آدم نشناس می رود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
مقامات محترم با مسئله برجام تمام بیلیاقتی های خودشان را در باب نرسیدن به معیشت مردم و بیکاری جوانها توجیه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۲۲:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این بدبخت گفته هیچ پیشرفتی حاصل نشده . مگر حاصل شده ؟ یا گفته تحقیقات با همکاری ایران ثمربخش نبوده . مگر بوده ؟ یا موارد دیگر . خودمانیم ایران درست پیش نمیرود
بازرس تعزیرات هزارجور از فروشنده ایراد میگیرد او کارش ایراد گرفتن است فروشنده باید جواب محکمه پسند بدهد
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۰۱:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
خیلی نادان و نا آگاهی و فقط مسحور عوام فریبی های این مردک خخبیث 100 درصد وابسته به صهیونیستها شدی !!!!
آخه بی بصیرتی و ظاهر بینی تا چه حد ؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۳:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
هموطن من لطفا شما اول موضع خودت را مشخص کن بعد بیا نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۲۲:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این بدبخت گفته هیچ پیشرفتی حاصل نشده . مگر حاصل شده ؟ یا گفته تحقیقات با همکاری ایران ثمربخش نبوده . مگر بوده ؟ یا موارد دیگر . خودمانیم ایران درست پیش نمیرود
بازرس تعزیرات هزارجور از فروشنده ایراد میگیرد او کارش ایراد گرفتن است فروشنده باید جواب محکمه پسند بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
گروسی جاسوس اسراییل است چرا به ایران راهش میدید این بار اگه اومد باید او را محاکمه کنید جرمش هم ترور دانشمندان هسته ایران است
United States of America
Farhad
۲۱:۴۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
اگر توکل و اتکا بخداوند امام حسین(ع) دارید بزنید زیر میز و بازیها و محاسبات این ملعون ها را بکلی خراب کنید باور کنید هیچ غلطی نمیتوانند بکنند. این ها در روز روشن و بدون رودربایستی دارند ایران را به بمب اتمی تهدید میکنند و مسولان این تهدید را به شوخی میگیرند. صهیونیستها با زبان بی زبانی کم کم دارند دنیا را آماده ای این نیت پلید خود میکنند که اجبار به استفاده از بمب اتم هستند چون بقای نسل یهود دوباره بخطر افتاده است و اینبار بوسیله ایرانیان و نیروهای مورد حمایتشان در منطقه مورد تهدید جدی قرار گرفته اند . امیدوارم مردان تصمیم گیرند در جمهوری اسلامی ایران این موضوع را یک شوخی تلقی نکنند و از کنار آن به براحتی رد نشوند.
United States of America
Farhad
۲۱:۴۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
ایران برای ورود آقای گرازچی به کشورمان باید قوانینی وضع کند که ایشان به همین راحتی نتواند هر مزخرفی که صهیونیستها برای او دیکته میکنند این پادو هم دوان دوان برود آنرا در بوق و کرنا کند و مشتی مزخرف تحویل روزنامه های دشمن بدهد..ما این حق را داریم که از ورود این شخص به ایران جلوگیری کنیم و هم این حق را برای خود محفوظ میداریم که برای دروغهای بی مدرک این آقای گرازچی در دادگاه بین المل از ایشان شکایت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
ملکه بریتانیا از دنیا رفت خدا رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
بابا این خودش رئیس جاسوسان صهیونیست است تا این مسول است با اژانس همکاری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
وقتی میگند اینو راه ندید تو کشور برای یک همچین مواقع است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
گروسی به اروپا و آمریکا اطمینان داد که ایران ازnptخارج نمیشود و شها هر کاری خواستید بکنید از صدور قطعنامه بر ضد ایران گرفته تا ترک گفته گوهای برجام و افزیش تحریم ها بهترین کار در این موقعیت برای ایران این است که اگر غربی ها قصد برداشتن تحریم ها را ندارن از nptخارج شود و هر آنچه برای بازدارندگی وامنیت کشور لازم است انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۰۱:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
بخش اول صحبت شما را قبول دارم ولی با خروج ایران از ان پی تی موافق نیستم چون این دقیقا خواسته خود آنهاست تا یکبار دیگر جامعه جهانی حتی چین و روسیه را نیز بر علیه ما بشورانند و براحتی بتوانند مجددا قطعنامه هابی آنچنانی بر علیه ما در شورای امنیت تصویب کنند و نهایتا ایران را ببرند زیر فصل هفتم منشور باصطلاح ملل متحد!!!
Brazil
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
با سلام
خواهشا برای اثبات خوش خلقی بعضی از مسولین خورجین توشه ی این آقای گروسی را وقتی در ایران آمدند از گز و پسته و زعقران و زرشک و چند قالیچه نفیس تجهیز کنید که از ما رضایت داشته و ما 1 علط 19 نکند و از ما راضی باشد.
صنایع دستی هم باشد!

علی برکت ال......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
اینکه ایران بخواهد مثل همه کشورهای جهان سلاح هسته‌ای داشته باشد یا از انرژی هسته ای استفاده کند به خود ملت ایران بستگی دارد .ادبیات تکراری تان را فقط برای خود استفاده کنید. روباه های پلید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
باز قیافه این رو که گذاشتید؟؟؟؟
این به اصطلاح آدم هیچ ارزشی نداره، نه حرفهاش و نه دیدن قیافه اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
دیپلماسی فحش و فحاشی و سیاست بددهنی و فحاشی و هتاکی اینجا کاربردی ندارد باید فکری بحال تورقوز آباد کرد که از اول نباید می شد و شده ! روسیه هم این وسط فقط قصد دوشیدن ایران را دارد و رفیق قابل اطمینانی نیست به تاریخ دویست سال گذشته نگاه کنید!!
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا هیچ غلطی نمی کند، امام خمینی رحمه الله علیه، اگر مسولین محترم جمهوری اسلامی ایران، یکبار فقط یک بار برای همیشه با زبان تند به مسؤل سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دبیر کل سازمان ملل بخصوص قسمت انرژی اتمی حرف بزند و در میز مذاکره حاضر نشوند، آمریکا نمی تواند میز مذاکره را ترک کند، آقایان مسؤل مذاکره کننده لطفا به مذاکره نروید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا دیگه باید چیکار بکنه ! مگر نمیفهمی که ریال ایران بی ارزش ترین پول دنیا شده؟!
Italy
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
همه دروغ میگن جز ایران؟؟؟؟
واقعا نمیفهمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
دروغ آنها را در تجهیز اسرائیل به سلاح هسته ای و حمایت از آن میتوان دید جناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
تو هیچ وقت هیچی نوفهمی
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۹:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
آقای رافائل گروسی بجای اینکه رئیس آژانس انرژی اتمی جهانی باشد تبدیل به رئیس آژانس انرژی اتمی اسرائیل و امریکا شده و زرت و زرت ایران را محکوم میکند تا در موقعیت خاصی ایران عزیز ما را قرار بدهد. غافل از اینکه با این شکر خوری هایی که از اسرائیل یاد گرفته ملت ایران نه تنها پا پس نمیکشد بلکه بر حق و حقوق خود تا پای جان پافشاری میکند و حق خود را میگیرد و به دنیا اثبات میکند که با استقامت و پایداری بر حق به پیروزی میرسد و لو کره المشرکون. ما ملت امام حسینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این گروسی روی دجال را در دروغگویی و روباه را در مکر حیله و اغوا سفید کرده ابلیس در برابرش زانو زده در خدعه و فریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
فقط تکرار این اتهامات گروسی جاسوس صهیونیسم این هست که ایران بدون گرفتن تضمین مجددا سناریو و بازی باخت ایران برد امریکا در زمان خاتمی و روحانی اجرایی بشه واقعا ذلت هست برای ایران باعث تاسف هست رجال سیاسی ما بحاطر کیف انگلیسی منافع مملکت واگذار کنند و این ذلت برای ایران بار دیگر تکرار کنند اگر تحریم اثر داشت کره شمالی تا حالا یک نفر زنده نبودن حیف که دولت ما خودش باعث تورم و گرانی در نبود تدبیر درست اقتصادی هست وگرنه امنیت فعلی در جامعه به هزار هزار اقایی غربی ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
ایران باید در صورت تصویب قطعنامه جدید زد ایران با خروج از آن پی تی و قطع کامل همکاری با آژانس شرط بازگشت به آژانس را عضویت رژیم کودک کش در آژانس قرار دهد و حتما حتما سلاح هستی برای دفاع از خود تولید کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
آقای گروسی در چند نوبه خصومت همراه با علایق شخصی خود را در پرونده ایران به روشنی نشان داده است. از اینرو بنظر می رسد نامبرده بترتیبی در پی اثبات نظریات شخصی خود در چارچوب هماهنگی با رژیم صهیونیستی و فراتر از مبانی آژانس بین المللی باشد. بدین لحاظ ضرورت دارد در درجه اول حداقل توجه نسبت به خواسته ها و گفته های بعضاً عجیب و خارج از عرف فنی شخص گروسی بعمل آید و در درجه بعدی در صورت هر گونه مصوبه ضد ایرانی، پیام واضحی از سوی ایران که جنبه بازدارنده برای نامبرده و آژانس داشته باشد در ابعاد فنی و دسترسی کارشناسان آژانس به تاسیسات ایران، صادر گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
حقتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
تو برو شیرتو بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این کثافت جاسوس را تحت هیچ شرایطی به ایران راه ندهید اگر هم قرار شد مدیر کل اژانس به ایران بیایید ایران باید محکم بایستد وبگوید تا این جاسوس مزدور مدیر کل است امکان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
کسی نیست به این احمق حالی کنه که کامیونی که سانتریفیوژهای ساخت پاکستان را جابجا کرده در اثر سهل انگاری کلی از مناطق را آلوده کرده .حالا آژانس دنبال چی میگرده خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
نوازندگی خودت خبر نداری بعد درباره ایران حرف میزنی چی زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
پاكستان به نون شبش محتاجه و فقر علمي داره سانترفيوژ بسازه براي ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
جناب انیشتین مگرسانتریفیوژ باموادش حمل میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
کامیون؟ساخت پاکستان؟ کل تهران آلوده شده؟من باور کردم!!
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۷:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
برو غلام حلقه به گوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
من اگر یه شاسی داشتم که باهاش می تونستم غده سرطانی منطقه رو در بیارم حتما فشارش می دادم. بی خیال عواقبش...
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۷:۴۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
۱ تمامی مسایل پادمانی و فراپادمانی قبلاً بسته شده بود ۲ سفر ایشان به کشور کودک کش اسراییل را که جز هیچ قسمتی از سازمانش نیست را که نمی تواند بر روی این سوالات جدید انکار کند ضمن اینکه نزدیک به200 کاهک اتمی هم دارد و بقیه اش را تو بخوان حدیث مفصل،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
بجای یکی از تحریمهای آمریکا شما هم این مرتیکه رو تحریم کنید که حق ورود به ایران را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
احسنت !!!
همانطوریکه گاهی اوقات به مسئولین اجازه ورود ندادن یا روادید ندادن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
به هیچ وجه نباید به غربی ها اعتماد داشت ، سرانی دروغگو و ضدبشریت و موافق برده داری، گرگهایی در پوست انسانیت

واقعا این همه آدم کشی برا چپاول کشورها از جمله سوریه ، یمن، عراق،افغانستان .......اینها بویی از انسانیت نبردن

اول کشورها رو ضعیف میکنن بعد به بهانه های واهی شروع میکنن به چپاول

خودمون هم اگه بعد از نیروهای مخلص و جان برکف همین موشک و پهبادها رو نداشتیم و احساس میکردن میتونن حمله کنن قطعا کوتاهی نمیکردن

به یاری خداوند متعال و رهبری دانا انشاالله ما پیروزیم

انشاالله که این مسئولین هم قدر مردم بدونن و مخلصانه در خدمت باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
نوکر اسرائیل چقدر خوشتیپ شده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
تو به این مگس خوشتیپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
مسئولین نباید با طناب روسیه توی چاه بروند هر کشوری رفته دیگه بیرون نیامده!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
هینطور اروپا و امریکا هم طنابشان پاره پارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
داداش چی زدی
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۰۷:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
تو خودت در ته چاه جهالت هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این پفیوز دیگه توی ایران راهش ندید !!!!!!!!!!!!!!
نباید پای نجسش را روی زمین مقدس ایران بزاره.
مردم تکلیفشون با این پست فطرت جاسوس یهودی معلوم می کنند!
اگر حکومت نمی تونه بزارید مردم مستقیمآ روی پله آخر هواپیما توی فرودگاه حرفشون را بهش بزنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
واقعا باید اسم آژانس بین المللی انرژی اتمی را تغییر داد به نام آژانس یهود. شرم بر شما مزدوران غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
از نوکر صهیونیست نژادپرست چه توقعی دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
رئاست قبلی اژانس بهایی به غرب نمیداد وحدود ده بار صلح امیز بودن و عدم انحراف ایران تایید کرد ولی این جاسوس کذاب امریکا با تبانی و قلدری گذاشتن ریاست اژانس که فقط مثل جیره بگیر هر جور امریکا خواست حرف بزنه بیانیه بده و موفقم داره دروغ پردازی میکنه
آخرین اخبار