ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های استان زنجان/واژگونی پژو یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: حجم ترافیک در آزادراه های زنجان_قزوین و زنجان_تبریز نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در آزادراه های زنجان_قزوین و زنجان _ تبریز نیمه سنگین گزارش شده است.

او  در ادامه گریزی به تصادفاتی که طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان رخ داده اشاره کرد و افزود: صبح دیروز یک مورد تصادف در روستای رامین به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: باحضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو واژگون شده و در پی این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی مذکور مصدوم شده و یک نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده است.

سرهنگ عظیمی  علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه ایام اربعین را در پیش رو داریم و به روز‌های پایانی شهریور نیز نزدیک می‌شویم؛ حجم ترافیک روز به روز افزایش پیدا می‌کند و در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های استان هستیم.

او افزود: با توجه به اینکه اغلب مسافرانی که تردد می‌کنند، زائران اربعین هستند؛ با وجود خستگی باید پس از هر دو ساعت رانندگی استراحت را مدنظر داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

رئیس پلیس راه استان زنجان با تأکید بر اینکه بیشترین علل تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی است، گفت: شهروندان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از اعمالی مثل سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه خودداری کنند تا از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.