ملی پوش تنیس روی میز:

کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی بستگی به قرعه دارد

امیر حسین هدایی گفت: هدفم کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان است، اما این موضوع بستگی به قرعه دارد.

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز  در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط آمادگی اش برای حضور در قهرمانی جهان اظهار کرد: پس از بازگشت از کشور‌های اسلامی تمریناتم را رها نکردم و در ۲ نوبت زیر نظر میر الماسی  مربی‌ام  به تمرین پرداختم تا با شروع اردو‌ها از فرم بدنی خوبی برخوردار باشم. خوشبختانه وضعیت بدنی‌ام راضی کننده است و با حضور در اردو‌ها تمام تلاشم را می‌کنم تا به شرایط بهتری برسم که ان شاالله در روز مسابقه به اوج آمادگی که مدنظر خودم و مربی‌ام است برسم.

او درباره حضورش در مسابقات تیمی قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان از اهمیت زیادی برای مسئولان و همچنین خودم برخوردار است. هدفم این است که بهترین نتیجه را بگیرم. در جهانی همه چیز بستگی به قرعه دارد، اگر با قرعه خوبی مواجه شوم، می‌توانم تا مراحل بالا نیز پیش بروم. درست است کشور چین به همراه ژاپن و برخی کشور‌های دیگر مدعی اصلی شانس مدال هستند، اما ما هم برای خودمان اهدافی که ترسیم کرده‌ایم که باید به آن برسیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ادامه داد: پس از موفقیت در کشور‌های اسلامی انگیزه و انرژی‌ام بیشتر از قبل شده است و ان شاالله همین روند را در جهانی هم ادامه دهم تا بتوانم در رنکینگ به جایگاه واقعی خودم نزدیک شوم و هم نشان دهم سطح تنیس روی میز در صورت حمایت مسئولان کمتر از سایر رقبای ما نیست.

هدایی تصریح کرد: حمید احسانی‌مهر برای رشد من در تنیس روی میز تلاش کرد و علاوه بر این هیئت استان تهران فضای خوبی را برای تمریناتم به وجود آورد. امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخ مناسبی به زحمات آن‌ها بدهم. البته خانواده‌ام هم در این موفقیت‌ها نقش به سزایی داشته‌اند و امیدوارم به شکل خوبی پاسخ زحمات آن‌ها را بدهم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار