برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان

معاون سیاسی فرمانداری ویژه رفسنجان برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس در رفسنجان را اعلام کرد.

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و خصوصا شهدای شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری برگزار شد.

مصطفی بخشی، معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان گفت: با توجه به جلسات مکرری که هم در استان و هم در شهرستان تشکیل شد، برنامه‌های خوبی برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان این برنامه‌ها اجرا خواهند شد.

او افزود: اولین برنامه سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صورت زنده از شبکه سراسری است که این مراسم در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و در رفسنجان این آیین در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی عصر (عج) در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان در خصوص رژه ۳۱ شهریور بیان داشت: برنامه رژه ۳۱ شهریور، طی ۲ سال گذشته به علت بیماری کرونا برگزار نشد؛ اما امسال با توجه با هماهنگی که با استان انجام شد، این مراسم در ساعت ۸ روز ۳۱ شهریور در محل خیابان طالقانی با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان برگزار می‌شود.

او گفت: یادواره شهدای دانش آموز همراه با تجلیل از خانواده شهدا به همت اداره آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

به گفته بخشی رونمایی از کتاب ویژه دفاع مقدس، شب شعر و شب خاطرات دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در تمامی نقاط شهرستان رفسنجان در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد و این مراسم در ساعت ۱۶ در محل گلزار شهدای رفسنجان اجرا می‌شود.

به گفته معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان مراسم یادواره شهدای مسجد جوادیه، طبق روال هر ساله برگزار می‌شود.

او گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از سایر برنامه‌هایی هفته دفاع مقدس است که در کل شهرستان از سوی ادارات و نهاد‌ها انجام خواهد شد.

او افزود: سخنرانی پیشکسوت جهاد و شهادت سردار میرزایی فرمانده تیپ شهید امینی قبل از نماز جمعه در مصلای امام خامنه (مدظله‌العالی) شهرستان رفسنجان برگزار خواهد شد و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دفاتر ائمه جمعه، سخنرانی پیش از نماز جمعه‌ها با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت به صورت مستقل در بخش‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته بخشی تجلیل از فرماندهان ۸ ساله دفاع مقدس در روز ۷ مهر ماه با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد و فضاسازی سطح شهرستان، ادارات و روستا‌ها در هفته دفاع مقدس به همت شهرداری، روابط عمومی ادارات و دهیار‌های روستا‌ها انجام می‌شود.

او افتتاح فرهنگ سرای ایثار و شهادت به همت شهرداری رفسنجان در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در محل گلزار شهدا، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان و برگزاری اردو‌های جهادی درمانی در این هفته به همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سطح شهرستان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار