ورزشکار مهابادی مدال طلا را بر گردن آویخت

کارمند حراست فیزیکی شاغل شبکه بهداشت و درمان مهاباد در مسابقات قهرمانی پرس سینه و پاورلیفتینگ باشگاه‌های استان به مقام اول دست یافت.

کارمند شاغل در حراست شبکه بهداشت و درمان مهاباد با حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در ماده‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ (بالا بردن کنده) در وزن ۸۳_ کیلو گرم حائز به مقام قهرمانی در هر دو ماده دست یافت و مدال طلا را برگردن آویخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تبریک به همکار شاغل در حراست فیزیکی بیمارستان گفت:" سهراب امین " با اجرای تمرینات مستمر و شبانه روزی در حال تلاش برای کسب قله‌های رفیع ورزشی و افتخار آفرینی برای شبکه و دانشگاه در سطح استان و کشور است و از زحمات این ورزشکار و تمامی همکاران ورزش دوست شهرستان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

بهاء الدین حسینی افزود: همچنین در سال جاری تیم تنیس روی میز شبکه بهداشت و درمان مهاباد با حضور در مسابقات جام شهدای دانشگاه حائز رتبه اول و مقام قهرمانی دانشگاه شد.

وی اضافه کرد: تیم کوهنوردان شبکه نیز طی چندین بار و به صورت مستمر موفق به فتح قلل دماوند، آرارات، توچال و تیم فوتسال شبکه مهاباد پارسال در ایام دهه فجر موفق به کسب مقام قهرمانی شهرستان شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌گوید "سهراب امین" قبلا نیز در مسابقات کشوری و منطقه‌ای حائز رتبه‌های برتر شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.